بررسی تیغه های اکسترود کرکره برقی

تیغه‌ های اکسترود کرکره برقی

حتماً خانه های آفتاب گیر زیادی را دیده اید که نور آفتاب دائماً در آن ها رخنه کرده است. در فصل زمستان این حرارت می تواند دلچسب و لذت بخش باشد؛ اما در تابستان آزاردهنده خواهد بود. حتی ممکن است صاحب فروشگاهی باشید و به دنبال راهی هستید تا احتمال سرقت از مغازه را به صفر برسانید. پیشنهاد ما برای حل این مشکلات تنها یک چیز است: نصب کرکره برقی در اصفهان!
یکی از اصلی ترین اجزای سازنده کرکره های برقی تیغه ها هستند که انواع مختلفی دارند . یکی از مشهورترین تیغه ها، تیغه های اکسترود است که در ادامه به بررسی این تیغه ها خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید این سازه ها را دارید، مجموعه پارسونیک به عنوان بهترین تولید کننده درب اتوماتیک در اصفهان با ارائه انواع تیغه های اکسترود کرکره برقی می تواند یک انتخاب مطمئن برای شما باشد. چراکه تیغه کرکره‌های موجود در گروه صنعتی پارسونیک از نوع سفارشی بوده و با روش اکسترود از آلومینیوم آلیاژی 6063 ساخته می‌شود. از نظر رنگ تیغه با توجه به درخواست مشتری می‌توان در محدوده‌ی گسترده‌ای از طیف رنگ‌ها تیغه‌ها را رنگ‌ آمیزی کرد. نوع رنگ استفاده‌ شده در تیغه‌های این شرکت نیز به روش کوره‌ای پودری و آنادایز است. استفاده از این روش رنگ‌آمیزی لایه سختی از رنگ را روی تیغه می‌نشاند که بسیار مقاوم در برابر ضربه و عوامل محیطی است. فرم ریخته‌ گری تیغه‌های در پارسونیک به گونه ای است که پس از رول شدن کامل کرکره در بالا کمترین فضای ممکنه را اشغال می کند.

عوامل موثر بر قیمت تیغه های اکسترود کرکره برقی

در سایه گسترش زندگی مدرن و هوشمندسازی خانه ها، صنایع زیادی از جمله صنعت کرکره سازی آلومینیومی رشد کردند. این صنعت در کشور های زیادی مانند ایران از مشاغل پردرآمد محسوب می شود. از مهمترین عوامل موثر بر قیمت تیغه های اکسترود کرکره برقی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس تیغه ها

عوامل زیادی مانند جنس تیغه ها در تعیین قیمت این کرکره ها تأثیر دارد. تیغه های اکسترود یا تیغه های آلومینیومی از آلیاژهای آلومینیوم با کیفیت بالا و رنگارنگ در قابی سخت تولید می شوند. این تیغه ها ممکن است ارزان قیمت بوده و در ساخت آن ها از مواد نامرغوبی مانند ضایعات آلومینیوم شود. در این صورت پس از نصب، سر و صدا ایجاد کرده و پس از مدتی کنده خواهند شد؛ بنابراین باید توجه داشت در ساخت این تیغه های اکسترود حتماً از مواد اولیه مناسب استفاده شود.

نحوه ساخت تیغه اکسترود

علاوه بر مواد اولیه نحوه ساخت این تیغه ها نیز بسیار اهمیت دارد؛ به طور مثال اگر آن ها در کارگاه های ریخته گری تولید شوند در مقایسه با تیغه های دیگر از کیفیت پایین تری برخوردار خواهند بود. تیغه های اکسترود کرکره برقی معمولاً تحت فشار اکستروژن بوده و با فشاری که به آن ها وارد شده ایجاد می شوند. در تولید تیغه های ارزان قیمت به طور معمول مرحله سخت شدن وجود نداشته و یا به طور کامل بر روی آن ها انجام نمی گیرد.

انجام فرایند مقاوم سازی

از دیگر عوامل موثر بر قیمت تیغه های اکسترود کرکره برقی میتوان به انجام رنگ آمیزی یا فرایند پلی استر اشاره کرد. در طی این مرحله، تیغه ها به رنگ های متنوع و زیبایی درمی آیند؛ این رنگ ها باید در برابر تغییرات مختلف آب و هوایی مانند باران، برف و آفتاب شدید مقاوم بوده و تغییر نکنند. در فرایند پلی استر سطح فلز آلومینیوم با پودر رنگ خشک بسیار ریز که حاوی بار الکترواستاتیکی است پوشیده شده و سپس در فر با دمای بالا قرار می گیرد. پس از پخته شدن، محصول نهایی یک تیغه با روکش پودری بادوام است که این پودر به طور یکنواخت در سطح فلز قرار دارد. این روکش در برابر مواد شیمیایی، تراش خوردگی و سایر ساییدگی ها بسیار مقاوم است. قبل از رنگ آمیزی تیغه ها باید با محلول مخصوص شسته و کاملاً تمیز شوند.

تیغه های اکسترود کرکره برقی

ویژگی های تیغه های اکسترود کرکره برقی

ضدآفتاب بودن

اگر تابش زیاد نور خورشید به مبلمان و فرش های شما آسیب وارد می کند با تیغه های اکسترود کرکره برقی می توانید از شر این نگرانی خلاص شوید. این کرکره های مدرن در مقایسه با پرده های پارچه ای مزایای زیادی دارند. آن ها می توانند تا ۱۰۰ درصد مانع از ورود نور قوی خورشید و پرتوهای مضر آن شوند. همچنین این تیغه ها با تنظیم نور و کنترل دمای محیط از هدررفتن انرژی نیز جلوگیری می کنند؛ بنابراین می توان گفت که کرکره های آلومینیومی باعث کاهش هزینه های شما نیز خواهند شد.

امنیت و جلوگیری از سرقت

کرکرهای برقی الومینیومی یک سرمایه گذاری بلندمدت نیز محسوب می شود. جنس تیغه های اکسترود کرکره برقی از موادی عالی درجه یک بوده؛ به همین علت این کرکره ها نفوذناپذیرهستند و در مقابل ضربه و فشار مقاومت بی نظیری از خود نشان می دهند. بنابراین این دستگاه ها به صورت ضد سرقت طراحی شده اند و پس از بسته شدن به جزاز طریق ریموت کسی نمی تواند آن هارا بازکند.

زیبایی محیط

تیغه های اکسترود کرکره برقی با داشتن ظاهر رنگی خود، محیط اطراف را شیک تر و مجلل تر نمایش خواهد داد. این کرکره های آلومینیومی نیاز به صاف کردن مداوم ندارند، ترک نخورده و بریده بریده نیز نخواهند شد. در واقع می توان گفت که آن ها می توانند فضای زندگی شما را تا سال های طولانی زیبا نگه داشته و یک راه حل عالی برای داشتن یک خانه مدرن تر باشند.

کاهش صدا

اگر در محل های پرسر و صدا و شلوغی مانند فرودگاه یا مرکز شهر ساکن هستید به شما توصیه می کنیم حتماً از کرکره های آلومینیومی استفاده کنید. تیغه های اکسترود کرکره برقی به عنوان عایقی برای صدا می توانند شدت نویزهای خارج از خانه را تا حد زیادی کاهش دهند. آن ها همچنین در مقایسه با کرکره های قدیمی وزن سبک تری دارند و در هنگام حرکت آلودگی صوتی برای همسایگان شما ایجاد نخواهند کرد.

مقاوم در برابر طوفان

تیغه های اکسترود با ضخامتی در حدود ۱ تا ۴/۱میلی متر و قاب های ۲۵ تا ۲۰۰ میلی متری خود می توانند حتی در شرایط سخت طوفانی نیز پایداری خود را حفظ کنند و تا نزدیک به ۴۵ سال نیاز به تعویض نخواهند داشت.

سخن پایانی

تیغه های اکسترود کرکره برقی با داشتن ویژگی های دیگری مانند استحکام بالا، بی خطر بودن برای محیط زیست، ضدآب بودن و … بهترین انتخاب برای ایجاد یک تغییر لذت بخش در ساختمان و فضای زندگی شما هستند. کافی است تنها با همکاران ما در مجموعه پارسونیک تماس گرفته و در اسرع وقت و بدون دردسر زیباترین کرکره برقی های شهر را صاحب شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *