برخی از ساختمان ها به قدری باریک هستند که نمای آن ها نمی تواند یک سیستم درب کشویی با اندازه کامل را در خود جای دهد. اما این ساختمان ها همچنان ممکن است به درهای اتوماتیک برای سهولت دسترسی تردد ویلچر، چرخ دستی های خرید و پالت های بارگیری نیاز داشته باشند. درب های اتوماتیک تلسکوپی می توانند به حالت های مختلف نصب شوند. این نوع از درها با استفاده از فناوری ریزپردازنده های پیچیده به گونه ای کار می کنند که تا چندین سال عملکرد مناسب، راحت و قابل اعتماد را به افراد ارائه دهند.
درب اتوماتیک تلسکوپی در اصفهان از پنل هایی تشکیل شده است که در مقابل یکدیگر می لغزند تا وقتی باز می شوند در یک فضای کم در کناره قاب قرار گیرند. این نوع درب اتوماتیک برای مناطق کوچک و پارتیشن بندی شده با فضای کم ایده آل هستند.

فناوری استفاده شده درب اتوماتیک تلسکوپی

نسل جدید درب اتوماتیک تلسکوپی در اصفهان ترکیبی بی سابقه از فناوری ها را به ساکنین ارائه می دهد تا شرایط ورود و خروج آن ها را آسان تر کند. جمع و جور بودن، کارایی بالا و استفاده از فناوری به روز برای آسان کردن شرایط و برقراری ارتباط با دستگاه های جانبی از مزایای درب اتوماتیک تلسکوپی به حساب می آید.
سیستم های متفاوتی برای افزایش امنیت این نوع از درب ها نیز وجود دارند؛ در واقع درب های تلسکوپی در بسیاری از انواع ساختمان ها راحتی و آسایش را به ساکنین هدیه می دهند و از این رو، امروزه شرکت های بیشتری به دنبال نصب سیستم های ورودی خودکار هوشمند مانند درب های برقی تلسکوپی هستند.

درب اتوماتیک تلسکوپی دراصفهان

چرا از درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده کنیم؟

با توجه به نیازهای امروزه، هر پروژه نسبت به شرایط خود بررسی می شود تا برای آن از بهترین درب برقی در اصفهان موجود استفاده شود؛ اما هنگام نصب درب شیشه ای تلسکوپی در اصفهان از محصولات و خدماتی استفاده می شود که اغلب نیازهای ساکنین ساختمان را به خوبی پاسخ گویی می کند، خوشبختانه در دسترس بودن شرکت نصب کننده نیز از مواردی است که بسیار در نظر مشتری ها اثر گذار است. از طرفی شرکت پارسونیک با ارائه خدمات به خصوص، همیشه رضایت مشتری را اولویت خود قرار می دهد و این خود می تواند موجب شود تا افراد به استفاده از خدمات این شرکت روی آورند.

ویژگی ها و جنبه های اصلی درب های تلسکوپی

ویژگی های اولیه طراحی و عملیاتی درب های اتوماتیک تلسکوپی شامل موارد زیر است:

چارچوب دو حفره تلسکوپی

درب های اتوماتیک تلسکوپی از زیر مجموعه درب های اتوماتیک شیشه ای هستند که اطراف آن را قاب هایی از جنس آلومینیوم، فایبرگلاس و … پوشانده شده است. همچنین این درب ها در حالت دستی نیز در بازار یافت می شوند. لازم به ذکر است که این درب های اتوماتیک ممکن است از جنس آلومینیوم یا چوب طبیعی که توپر یا توخالی ساخته شوند. آن ها همچنین ممکن است از تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF) تشکیل شده باشند که اغلب به دلیل دوام بالای آن ترجیح داده می شود. به عنوان یک ماده چوبی که برای ساخت درب ها از آن استفاده می شود، ام دی اف از الیافی ساخته شده که بازیافت می شوند. دربهای اتوماتیک تلسکوپی تولید شده از ام دی اف در برابر تاب خوردگی، ترک خوردن یا شکافت مقاوم هستند. آن ها همچنین به خاطر ماندگاری و دوام پایدار خود شناخته میشوند.
هنگامی که شما با کارشناسان درب اتوماتیک تلسکوپی در اصفهان مشورت می کنید، مشاوره سطح بالا و خدمات نصب به خصوصی را دریافت خواهید کرد تا بتوانید بهتر از شرایط خود بهره ببرید. تیم حرفه ای پارسونیک به شما در انتخاب طرح های ایده آل برای درب های اتوماتیک تلسکوپی مدرن کمک می کند تا اولویت ها و نیازهای خاص شما را به بهترین نحو برآورده کند.

درب شیشه ای تلسکوپی در اصفهان

ویژگی ها و مزایای درب اتوماتیک تلسکوپی

از ویژگی های درب اتوماتیک تلسکوپی در اصفهان می توان به کنترل هوشمند، تنوع پیکربندی و کنترل تجهیزات الکتریکی اشاره کرد؛ البته مزایای دیگری نیز دارند که در ادامه به بررسی آن ها نیز می پردازیم:

  • پانل های درب های اتوماتیک تلسکوپی اجازه می دهند تا این نوع درب های اتوماتیک، در مکان هایی که فضا محدود است نصب شود.
  • در صورت نیاز به فضای اضافی، قابلیت باز شدن کامل درب اتوماتیک تلسکوپی روی سازه به شما امکان می دهد تا بتوانید این کار را عملی کنید.
  • با توجه به اینکه از درب اتوماتیک تلسکوپی در فرودگاه ها، ساختمان های اداری، بیمارستان ها، رستوران ها، ساختمان های تجاری و هتل ها در سراسر جهان استفاده شده است، اغلب نسبت به دوام آن اطمینان دارند و این درب¬های اتوماتیک با طراحی به خصوص خود، حرکت آرام، عملکردهای متعدد و عملکرد یکپارچه تا چندین سال به خوبی دوام خواهد آورد و از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

درب اتوماتیک تلسکوپی اصفهان

جمع بندی

هنگام خرید درب اتوماتیک برای ساختمان خود ممکن است در میان طیفی از انواع درب های موجود سردرگم شوید و یا نتوانید درب اتوماتیک متناسب شرایط خود را برگزینید. در این شرایط، کارشناسان مجرب مجموعه پارسونیک اطمینان حاصل می کنند که درب موردنظر شما بر طبق نیازها و شرایطتان، رضایتتان را جلب کرده و مناسب فضای مکان مدنظر شما باشد؛ البته امکان خرید اینترنتی از سایت به شما این امکان را می دهد که در وقت خود صرفه جویی کنید و بتوانید برای انتخاب درب اتوماتیک مد نظر خود وقت کمتری صرف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز از سایت پارسونیک دیدن کنید و یا با مشاورین مجرب این تیم تماس بگیرید تا شما را برای تهیه درب اتوماتیک تلسکوپی در اصفهان راهنمایی کنند.