یکی از سری درب های اتوماتیک برای ورودی ساختمان ها، درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان است که از طریق نیروی چرخشی واردشده به محور حرکت می کند. این درب زمانی استفاده می شود که زیبایی ظاهری برای افراد اهمیت زیادی داشته باشد؛ زیرا محور و اپراتور آن در زیر سطح درب پنهان می شوند. از سوی دیگر جک های بازکننده درب و موتور آن هم در همین قسمت قرار می گیرند و می توانند بدون در معرض دید بودن، باز و بسته شدن درب را کنترل کنند. شما می توانید برای خرید یا درخواست نصب انواع درب اتوماتیک پارکینگ زیر سطحی  در شهر اصفهان با ما در پارسونیک تماس بگیرید.

مزایای درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان

دارای خاصیت ضدآب

یکی از مزایای این نوع درب اتوماتیک، خاصیت ضدآب بودن آن است که باعث شده بتواند به خوبی در مناطق مربوط دوام بیاورد. تا حدی که حتی اگر عمق آب به یک متر هم برسد، در عملکرد آن اختلالی ایجاد نخواهد شد.

مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی

یکی دیگر از مزیت های درب زیرسطحی اتوماتیک این است که به راحتی میتوان در بازه دمایی 20 تا 55 درجه سانتی گراد از آن استفاده کرد. به این معنا که گرما را به خوبی تحمل میکند و در نتیجه در تابستان های شهر اصفهان هم هیچ مشکلی برای آن پدید نخواهد آمد.

نصب آسان

درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان دارای یک گیربکس وکیوم است که باعث می شود بتوانید برنامه های هوشمندی را برای هریک از لنگه ها اجرا کرده و هریک را به صورت جداگانه کنترل نمایید. در نتیجه امکان تنظیم سرعت درب هم وجود خواهد داشت و این موضوع می تواند باعث طولانی شدن عمر این محصولات شود.

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سطحی در اصفهان

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سطحی

جک درب اتوماتیک زیر سطحی برای درب هایی که موقعیت نصب درب اتوماتیک لولایی پارکینگی در آن ها وجود ندارد و زیبایی درب اهمیت ویژه ای دارد، مناسب است. اگر نمی خواهید جک بازویی در پشت درب اتوماتیک پارکینگتان معلوم باشد از این نوع جک که به جک نامرئی نیز معروف است، استفاده کنید و زیبایی منحصر به فردی را به ساختمان خود بیاورید. همان طور که قبل تر به آن اشاره کردیم، جک درب اتوماتیک زیر سطحی روش نصب متفاوتی نسبت به سایر درب های اتوماتیک دارد و برای نصب آن نیاز به فونداسیون و زیرسازی است.

ویژگی های درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان

گاهی مواقع ممکن است شما نیاز به درب اتوماتیک در اصفهان داشته باشید که تا زاویه 180 درجه باز می شود؛ در این صورت بهترین گزینه برای شما نصب درب اتوماتیک زیرسطحی است. این نوع درب ها نیازی به نگهدارنده ندارند و موتور آن ها، به میزان فشار واردشده به لنگه حساس است؛ به همین دلیل گفته می شود که وزن هر لنگه باید حداکثر 500 کیلوگرم باشد تا موتور بتواند درب را باز و بسته کند.
همچنین برد درب زیرسطحی اتوماتیک هم حالتی دیجیتالی دارد که امکان انجام تنظیمات عملیاتی و کاربردی را برای شما فراهم می کند. برای مثال برای افزایش امنیت درب، می توانید بر روی تنظیمات آن رمز قرار دهید؛ به این ترتیب هیچ کس نمی تواند تنظیمات غیرتخصصی را بر روی آن انجام داده یا داده های پیش فرض را تغییر دهد. از سوی دیگر یک سری فناوری های هشداردهنده و تجهیزات فرمان پذیر در ساخت این مدل درب استفاده شده که آن را برای ساختمان هایی با کاربری های مختلف مناسب می کند.

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سطحی

انواع درب پارکینگ زیرسطحی اتوماتیک

معمولا از معیارهای مختلفی برای طبقه بندی انواع درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان استفاده می شود که از مهمترین آن ها میتوان به برند، خدمات پس از فروش، وزن درب، میزان زاویه باز شدن و میزان گارانتی اشاره کرد. اما اصلی ترین معیار برای طبقه بندی این نوع درب ها، زاویه باز شدن آن ها است که در دو مدا 110 و 175 درجه ای به بازار عرضه می شود. شما می توانید برای خرید أنواع درب زیرسطحی اتوماتیک در اصفهان از بهترین برندها، با ما در پارسونیک تماس بگیرید.

جک درب اتوماتیک زیرسطحی

زمانی که نتوانید جک پارکینگی را در امتداد هر لنگه نصب کنید، می توانید به سراغ جک درب زیرسطحی اتوماتیک بروید. شما نه تنها می توانید این جک ها را بر روی درب های جدید نصب کنید؛ بلکه قابلیت نصب بر روی درب های موجود را هم دارند. به این ترتیب تنها نیاز است یک بازو و دو عدد چشمی رفلکسی را نصب نمایید که جک را با درب موجود سازگار می کند. نصب راحت و قابلیت کنترل پذیری باعث شده که انواع درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان ساختمان های مشکونی، کارخانه ها، مراکز تجاری، نیروگاه ها و ادارات کاربرد داشته باشند.
با استفاده از تجهیزات نصب شده بر روی درب ها می توانید به راحتی از برخورد آن با موانع انسانی یا خودروهای عبوری جلوگیری کرده و سرعت باز و بسته شدن درب را تنظیم کنید. علاوه بر این، میتوانید مرکز کنترل دستگاه را در نزدیک ترین مکان به آن نصب کنید تا سیگنال ها با قدرت بیشتری ارسال و دریافت شوند و به این ترتیب کنترل درب اتوماتیک زیرسطحی آسان تر باشد. در حال حاضر شما می توانید از انواع جک های هیدرولیک برای نصب  این درب اتوماتیک استفاده کنید که ضمن زیباسازی درب، امکان کنترل راحت تر آن را فراهم می کند.

مزایای نصب درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان

  • امکان حرکت هوشمندانه با قابلیت کنترل یا تغییر سرعت
  • دارای حداکثر زاویه بازشوندگی 180 درجه
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی
  • قابل نصب در محیط هایی با میزان گرد و غبار زیاد
  • دارای قفل هیدرولیک برای جلوگیری از برخورد به مانع
  • امکان هماهنگ سازی روشنایی ورودی در زمان حرکت درب
  • دارای قابلیت برگشت پذیری در جک

جمع بندی

درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان یکی از بهترین گزینه ها برای شما است؛ زیرا به خوبی در تابستان های گرم این شهر دوام آورده و می تواند حتی با وجود گرد و غبار زیاد هم بدون ایجاد تاخیر یا سنگینی باز و بسته شود. شما می توانید برای خرید یا نصب این نوع از درب ها در اصفهان با ما در پارسونیک تماس بگیرید.