درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان یک راه عالی برای بهبود دسترسی پرسنل به بخش های مختلف است؛ بنابراین جای تعجب نیست که آن ها در بسیاری از ساختمان های ارائه دهنده خدمات بهداشتی استفاده می شوند. همچنین درب های بیمارستانی تردد را برای پرسنل، بیماران و خانواده هایشان بسیار آسان تر می کنند؛ به طور مثال، کارکنان مراکز ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، با حذف نیاز به باز و بسته کردن دستی درها، راحتی بیشتری خواهند داشت و از ورود آلودگی به مناطق مختلف نیز جلوگیری می شود. علاوه بر این، درب اتوماتیک بیمارستانی در شهر اصفهان برای همه نوع افراد مناسب تلقی شود. مثلا این نوع درها باعث می شوند تا افراد دارای معلولیت نیز بتوانند به راحتی از آن فضا استفاده کنند.

منظور از درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان چیست؟

درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان به دسترسی بهتر افراد در لابی بیمارستان کمک می کند و به کارکنان بیمارستان اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی بین سالن ها و اتاق ها به ویژه در مواقع اضطراری بحرانی در حرکت باشند و با بهره گیری از فناوری پیشرو در صنعت درب اتوماتیک در اصفهان بیشترین میزان آسایش هم برای بیماران و هم برای کارکنان یک بیمارستان در سراسر مراکز پزشکی فراهم می شود؛ بنابراین مجموعه ای با طیف متنوعی از درب های برقی بیمارستانی به بازار عرضه می شوند تا یک راه حل واقعی برای هر نیازی در نظر گرفته شود.

درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان

ویژگی ها و مزایای درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان

درب های اتوماتیک یک راه عالی برای بهبود عملکرد و دسترسی به مراکز مراقبت های بهداشتی و قابل تولید برای هر محیط خاص هستند. از طرفی دلایل زیادی وجود دارند که درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان در مراکز درمانی استفاده شود مثلا اگر بیماری در حال بهبودی از یک بیماری یا بهبودی پس از جراحی باشد، آخرین کاری که دوست دارد انجام دهد این است که مجبور باشد دری سنگین را باز کند؛ البته مزایای این درب ها به این مسئله ختم نمی شوند، ازاین رو در ادامه به بررسی سایر ویژگی های این درها خواهیم پرداخت:

دسترسی

دسترسی آسان همیشه یک دغدغه اصلی برای هر نوع محیط مراقبت بهداشتی خواهد بود؛ چراکه استفاده از تجهیزاتی مانند ویلچر در تمام بیمارستان ها، کلینیک ها یا مراکز مراقبتی رایج است؛ درب بیمارستانی به بیماران امکان می دهد استقلال و تحرک بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، بسیاری از بیماران بر روی چرخ دستی و برانکارد حمل می شوند که حرکت دادن آن ها از میان درهای غیر استاندارد ممکن است دشوار باشد. درب اتوماتیک بیمارستانی ورود و خروج بیماران برای دریافت مراقبت های مورد نیاز سریع تر و تردد کارکنان را به ساختمان بسیار آسان می کند.

کنترل آلودگی ها و عفونت

در پی همه گیری بیماری کرونا یا همان کووید 19، کنترل آلودگی و عفونت به اولویت های اصلی مراکز مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان تبدیل شده است. درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان می توانند با به حداقل رساندن نقاط تماس و رفع نیاز به دستگیره در برای باز و بسته کردن آن، به کاهش شیوع عفونت کمک کنند.

ایمنی و امنیت

علاوه بر کمک به جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی، درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان نیز نقش مهمی در تضمین ایمنی بیمار دارد. این درها امنیت بیمار را حفظ می کنند. همچنین در صورت آتش سوزی یا سایر موارد اضطراری این درب ها می توانند به تسهیل مسیر فرار برای افراد کمک کنند و به بیماران و کارکنان این امکان را می دهند که سریع و ایمن از ساختمان خارج شوند.

حریم خصوصی

برای بسیاری از بیماران، به ویژه افراد مسن یا آسیب پذیر، حفظ حریم خصوصی یک مسئله حائز اهمیت به حساب می آید. ساختمان های مراقبت های بهداشتی اساسا مکان های شلوغی هستند؛ اما درب اتوماتیک بیمارستانی اصفهان می توانند به کاهش تعداد افرادی که به یک منطقه خاص دسترسی دارند کمک کند و به کارکنان کنترل بیشتری بر روی افرادی که می توانند به منطقه مشخصی وارد شوند، بدهد.

راحتی

درب های اتوماتیک همچنین می توانند مزایای عملی زیادی را به کارکنان مراقبت های بهداشتی ارائه دهند تا کارهای روزمره آن ها را آسان تر و کارآمدتر کنند. آن ها حرکت کارکنان را بین مناطق مختلف یک مرکز سریع تر و آسان تر می کنند و همچنین می توانند با حذف نیاز به باز و بسته شدن مداوم درها به کاهش سطح سر و صدا کمک کنند. در یک محیط مراقبت های بهداشتی، هر نوع صرفه جویی در زمان می تواند تفاوت بزرگی درنتیجه ایجاد کند و درب های اتوماتیک بیمارستانی راه حل مناسبی را ارائه می دهند که به ساده سازی انجام کارهای روزانه کمک می کند.

کنترل تردد و رفت و آمد

در هر مرکز بهداشتی، کنترل رفت و آمدها یک نیاز مهم به شمار می آید. از طرفی درب صنعتی برقی بیمارستانی می توانند به مدیریت جریان تردد افراد در داخل و خارج از یک منطقه کمک و از ازدحام بیش از حد در اتاق های انتظار یا مناطق دیگر جلوگیری کنند.

درب اتوماتیک صنعتی بیمارستانی

انواع درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان

با توجه به اینکه بیمارستان و مراکز خدمات بهداشتی درمانی از بخش های مختلفی تشکیل می شوند، نیاز است برای هر منطقه درب مناسب آن قسمت استفاده شود تا هم کارکنان آن منطقه احساس بهتری داشته باشند و هم آسایش و آرامش برای بیماران فراهم شود. ازاین رو برندهای مختلف به تولید و ساخت انواع درب اتوماتیک بیمارستانی روی آورده اند که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم:

درب لولایی ضد تشعشع

در بخش هایی مانند رادیولوژی که امکان تشعشع اشعه خواهد بود نیاز به خرید درب ضد تشعشع در میان انواع درب بیمارستانی است؛ چراکه این در از ساطع شدن این اشعه به بیرون از اتاق و بخش مربوطه جلوگیری می کند.

درب لولایی ICU

در بیمارستان، اتاق آی سی یو یا همان اتاق مراقبت های ویژه نیاز به دربی دارد که از ورود هرگونه آلودگی به داخل جلوگیری کند؛ چراکه این قسمت مختص مراقبت و نگهداری از افراد آسیب دیده با جراحات زیاد است که به علت اتوماتیک بودن موجب افزایش راحتی کارکنان می شود.

درب کشویی

درب های کشویی اتوماتیک برای جلوگیری از ورود آلودگی برای اتاق های عمل و سایر مناطقی که نیاز به کنترل عفونت دارند، ایدئال هستند، زیرا برای باز کردن آن ها نیازی به لمس فیزیکی نیست.

درب اتوماتیک ویژه بیمارستان

قیمت درب اتوماتیک بیمارستانی

ازآنجایی که تولید درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان نیاز به فناوری به روز، طراحی منحصربه فرد، مواد اولیه و متریال باکیفیت است، همه این موارد بر قیمت این نوع درب اثر گذارند. در ضمن سیستم هوشمند و موتور استفاده شده در قیمت این نوع درب تاثیر خواهند داشت؛ البته برخلاف تمامی این تغییر قیمت ها برندهای مختلف مانند پارسونیک سعی می کنند تا محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار عرضه کنند.

خرید درب اتوماتیک بیمارستانی از پارسونیک

پارسونیک با توجه به تجربه چندین ساله در تولید و نصب درب اتوماتیک بیمارستانی در اصفهان در مراکز درمانی محبوبیت زیادی دارد. این برند انواع مختلفی از جمله درب های چرخشی،کشویی و طیف کاملی از درهای متناسب با نیازهای خاص شما را ارائه می دهند. تیم مجرب پارسونیک تلاش می کند که به شما برای یافتن درب مناسب برای مراکز درمانی شما کمک کند. همچنین این گروه برای تعمیر، نگهداری مداوم و سرویس دهی درب های شما عالی خواهند بود. اگر برای انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای مرکز بهداشتی خود به مشاوره نیاز دارید، گروه مجرب پارسونیک می توانند به شما کمک کند.