امروزه با پیشرفت همه روزه صنعت ساختمان سازی، تجهیزات ساختمانی هوشمند جایگزین تجهیزات قدیمی تر شده اند تا هم تجربه خوب و راحتی را برای مشتریان به ارمغان بیاورند و هم امکانات بیشتری را ارائه دهند. مهم ترین بخش هر ساختمان در نگاه اول درب های آن است. در سال های اخیر استفاده از درب های اتوماتیک بسیار رایج شده است و تقریبا ورودی اکثر فروشگاه ها، ساختمان ها، ادارات، رستوران ها و… به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند و دیگر نیازی نیست هر فرد برای ورود در را به صورت دستی باز و بسته کند. یکی از پرمصرف ترین انواع درب های برقی، درب اتوماتیک تاشو در اصفهان است که در اینجا به معرفی این درب و مزایای آن می پردازیم.
همانطور که گفته شد یکی از انواع درب های برقی در اصفهان، درب اتوماتیک تاشو می باشد که برای ورودی های بسیار کم عرض مورد استفاده قرار می گیرد و حدود 95 درصد عرض کل را قابل استفاده می کند.

لازم به ذکر است که از درب اتوماتیک تاشو در اصفهان در مواردی که امنیت مهمترین مسئله می باشد استفاده می گردد.عملکرد سریع این نوع درب ضمانت می کند که امنیت مورد نظر به خطر نمی افتد و ورودی عریضی را در مدت زمان کوتاهی می گشاید. درب های تاشو در مدت زمانی حدود 2 تا 4 ثانیه باز می شوند و سرعت استاندارد آن ها یک متر بر ثانیه است.

درب اتوماتیک تاشو در اصفهان

درب اتوماتیک تاشو با نام های دیگری نظیر درب اتوماتیک اتوبوسی یا درب اتوماتیک آکاردئونی نیز شناخته می شود که در دسته درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان قرار دارد. این انتخاب قابل اعتمادی برای تأسیسات خانگی و تجاری هستند و با سال ها تجربه، جای تعجب نیست که جزء پرفروش ترین درب های بازار باشند. این درب ها تاشو، همه کاره و با استفاده آسان هستند و به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا بتوانند با هر چالشی روبرو شوند. در واقع شما می توانید آن ها را در هر مکانی نصب کنید؛ بدون اینکه نگران مشکلات نصب یا کمبود فضا برای باز شدن درب باشید.
از دو یا سه پانل گرفته تا تمام دیوارها، درب های اتوماتیک تاشو با تأمین حداکثر نور، فضای ورودی مجتمع یا فروشگاه شما را باز می کنند و به شما امکان دسترسی آسان به فضای بیرون را می دهند. از نظر طراحی، این درب های اتوماتیک ظاهری شبیه به درب های لولایی دارند با این تفاوت که درب اتوماتیک تاشو بر روی ریل هایی که بر روی سقف نصب شده اند حرکت می کند و می تواند از چند پنل نیز تشکیل شده باشد. در حالی که درب های اتوماتیک لولایی دارای موتورهای قابل مشاهده در بالای درب هستند و فقط از یک پنل در هر طرف تشکیل شده اند. همان طور که اشاره کردیم، درب اتوماتیک تاشو در اصفهان می تواند از هر تعداد پنل که نیاز است تشکیل شود؛ از یک پنل تا 6 پنل یا حتی بیشتر، دست شما باز است. با این حال برای افزایش طول عمر مفید درب ها و موتور آن ها، بهتر است به هر موتور بیشتر از 6 پنل وصل نشود.
درب اتوماتیک تاشو در اصفهان دارای استاندارد با بهترین عملکرد سیلندرها و قفل ها هستند. این سیلندرها دارای دو محافظ ضد ضربه، دو برابر پین های بیشتر از قفل های معمولی، دفاع مته های متعدد و دو قفل اتصال است. این درب های تاشو کم مصرف را می توان به راحتی با پارامترهای سفارشی مانند سرعت و زمان باز بودن با کنترل از راه دور برنامه ریزی کرد.
ویژگی هایی مانند سنسورهای فعال سازی پیشرفته، حسگرهای ایمنی اضافی و محورهای بسیار بادوام و سنگین، درب های چرخشی این درب های اتوماتیک تاشو را به بهترین حالتی که در صنعت پیدا خواهید کرد تبدیل می کند. جنس بدنه این درب ها از پروفیل های آلومینیوم است که استحکام آن ها را افزایش می دهد. برای شیشه های بین جداره ها معمولاً از شیشه دو جداره استفاده می شود. با این حال در صورت نیاز می توان از شیشه نشکن یا سه جداره نیز استفاده کرد.

درب اتوماتیک تاشو اصفهان

مزایای درب اتوماتیک تاشو در اصفهان

درب های تاشو می توانند کارآمدترین استفاده از فضای شما در خروجی ها و ورودی ها باشند. درب اتوماتیک تاشو یک راه حل ایده آل برای دسترسی سریع و آسان به فضای داخل و خارج است. موارد استفاده از این درب نه تنها در مکان هایی که می خواهید به راحتی به بیرون دسترسی داشته باشید است بلکه در مکان هایی که کمبود فضا دارید و نمی توانید از درب های اتوماتیک کشویی و یا لولایی استفاده کنید نیز قابل استفاده است.
همچنین، این درب ها برای محیط هایی که مستعد باد هستند نیز مناسب است. ساختار جمع و جور، این نوع درب را به یک مورد عالی تبدیل می کند که برای نصب مجدد در هنگام تغییر مکان یا نوسازی ساختمان دردسری ایجاد نمی کند. درب اتوماتیک تاشو در اصفهان برای گذرگاه های باریک در رستوران ها، هتل ها، دفاتر تجاری، بیمارستان ها و… ایده آل است. این نوع درب شیشه ای اتوماتیک در اصفهان را می توان به صورت داخلی یا خارجی تا کرد.
بسته به عرض ورودی، طراحی درب اتوماتیک تاشو را می توان به صورت یک یا دو طرفه عرضه کرد که این امر دامنه کاربرد این درب را بسیار افزایش می دهد. منظور از درب یک طرفه این است که تمامی پنل ها به یک سمت جمع می شوند؛ اما درب دو طرفه، نصف پنل ها به سمت راست و نصف آن به سمت چپ جمع می شوند و عملاً یک راه ورودی و خروجی از وسط را به شما ارائه می دهند. این درب های اتوماتیک با چشمی که در بالای آن ها نصب شده است، افراد را تشخیص می دهد و درب را باز و بسته می کند.

درب اتوماتیک تاشو

جمع بندی

اگر به دنبال یک درب اتوماتیک برای ورودی فروشگاه یا ساختمان خود می گردید و محدودیت فضا نیز دارید، پیشنهاد ما استفاده از درب اتوماتیک تاشو در اصفهان است. این درب های اتوماتیک با عملکردی عالی، نه تنها در استفاده از فضای شما صرفه جویی می کند، بلکه دسترسی آسان و سریع نیز به فضای بیرون در اختیارتان قرار می دهد. ما در مجموعه پارسونیک با توجه به نیاز و فضای شما، درب های اتوماتیک تاشو را با بالاترین کیفیت بازار ارائه می دهیم. هر محصولی که انتخاب کنید، عایق حرارتی و صوتی آن، به خوبی طراحی شده است و همچنین ایمن، کاربردی و مقاوم در برابر آب و هوای بد هستند.