درب اتوماتیک Fold up (فولد آپ) برای نصب در مناطقی با فضاهای محدود مانند راهروها یا هر جا که فضای کمی دارید ایده آل هستند. از این نوع درها به طور فزاینده ای در مناطقی مانند اماکن تجاری که رفت و آمد زیاد است، استفاده می شود تا افراد در مناطق پر تردد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. همچنین در مناطقی که از درب های قدیمی استفاده شده از درب فولد آپ در اصفهان می توان برای جایگزینی درب های قدیمی بهره برد و یا حتی می توان روی درب موجود آن را نصب کرد.

انواع درب اتوماتیک Fold up (فولد آپ)

مانند سایر درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک Fold up (فولد آپ) دارای سیستم پشتیبانی است که در صورت قطع برق یا فعال شدن سیستم حریق، منجر به باز شدن درب ها می شود. با توجه به جنس مواد اولیه ای که در ساخت آن استفاده می شود مانند پارچه های pvc، دوام بالایی دارند و باتوجه به فولاد به کار رفته در آن در برابر ورود آلودگی ها نیز مقاوم به شمار می آیند؛ البته بر اساس منطقه ای که از این درب استفاده می شود انواع مختلفی از آن نیز مانند درب اتوماتیک صنعتی رول آپ، درب سریع باز شو و درب صنعتی اسپیرال وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

درب اتوماتیک فولد اپ

درب سریع صنعتی اتوماتیک Roll Up

از آنجایی که برای کاربردهای مختلف هریک از حوزه ها درب مختلفی ساخته می شود، تولیدکنندگانی مانند برند معتبر پارسونیک به تولید درب های مختلفی روی آورده اند که هم طولانی مدت دوام بیاورند و هم مقاومت بالایی در برابر باد و طوفان داشته باشند. به طور مثال یکی از این درب ها با نام درب سریع صنعتی رول آپ (Roll Up) به بازار عرضه می شود.

درب سریع باز شو اتوماتیک Fold up

یکی از ویژگی های مهم این نوع درب، مقاومت بالای آن است. در این نوع از درب (Roll Up) از مواد اولیه مانند لایه های PVC استفاده شده تا درها استحکام بالایی داشته باشند و بیشتر برای ساختمان های تجاری و نمایشگاه ها از درب سریع باز شو اتوماتیک Fold up (فولد آپ) بهره برده می شود.

درب صنعتی اسپیرال اتوماتیک فولد آپ

همان طور که از نام این نوع درب به نظر می رسد، این نوع درب سرعت زیادی دارد. همچنین از ویژگی های مهم آن می توان به جلوگیری از اتلاف انرژی و طول عمر بالا اشاره کرد که به همین علت بیشتر در کارخانه جات از آن استفاده می شود.

درب اتوماتیک Fold Up در اصفهان

ویژگی و مزایای درب اتوماتیک Fold up

  • ایده آل برای فضاهای محدود و باریک
  • قابل نصب در حداقل فضای موجود
  • عایق صدا
  • اقتصادی و عرضه شده با قیمت مناسب
  • تضمین امنیت
  • تشخیص خودکار موانع
  • مناسب برای خروج اضطراری و راه های فرار
  • سازگار با سایر دستگاه های تشخیص دهنده موانع
  • تعمیر و نگهداری آسان

قیمت درب اتوماتیک فولد آپ در اصفهان

عوامل مختلفی مانند هزینه مواد اولیه، ابعاد، تاثیر متراژ، نصب و خدمات پس از فروش می توانند بر قیمت درب اتوماتیک Fold up (فولد آپ) اثر گذار باشند؛ به طور مثال چون برخی از مواد اولیه وارداتی هستند در قیمت این نوع درب تاثیر می گذارند. از طرفی از آنجایی که نصب درب فولد آپ به دانش و مهارت خاصی نیاز دارد، امکان نصب این درها توسط متخصصین مجرب پارسونیک نیز امکان پذیر است. همچنین با خرید از نمایندگی های معتبر مانند پارسونیک حتی با وجود نوسانات قیمت می توانید از صحت کیفیت کالای خود مطمئن باشید.

درب سریع بالارونده Fold Up

خرید درب اتوماتیک Fold up (فولد آپ) از پارسونیک

اگر به دنبال خرید درب اتوماتیک Fold up (فولد آپ) هستید، ممکن است در میان برندهای مختلف سردرگم شوید و ندانید که کدام یک را باید برگزینید؛ اما در نظر داشته باشید که شما با خرید از تولید کننده معتبری مانند پارسونیک می تواند خدماتی مانند نصب، تعمیرات و خدمات پس از فروش درب اتوماتیک فولد آپ را در کنار هم داشته باشید. در واقع با خرید از این برند شما با یک تیر چند نشان خواهید زد و هر زمان که نیاز به راهنمایی داشته باشید مشاورین پارسونیک آمادگی کمک کردن به شما را خواهند داشت.
در سال های اخیر، خرید درب اتوماتیک Fold up (فولد آپ) محبوبیت چشمگیری داشته است و دلیل خوبی نیز برای این موضوع وجود دارد؛ این نوع درب ها علاوه بر زیبایی و طراحی به خصوص دارای مقاومت و دوام بالایی هستند؛ بنابراین برندهای مختلفی مانند پارسونیک به ساخت و تولید آن ها روی آورده اند تا به نیازهای خریداران به بهترین نحو پاسخ دهی کنند.