احتمالاً برایتان پیش آمده است که به دلیل کمبود فضا، نتوانید درب اتوماتیک مورد نظرتان را برای پارکینگ، انبار یا کارخانه خود پیدا کنید. درب های برقی انواع متنوعی دارند که هر کدام کاربردهای منحصر به فرد و نحوه کارکرد متفاوتی را ارائه می کنند. یکی از این مدل ها که بیشتر در حوزه های صنعتی و درب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان استفاده می شود و مناسب مکان هایی با فضای محدود است، درب اتوماتیک زیر سقفی است.
این نوع درب یک انتخاب مناسب و ایده آل است که علاوه بر سهولت در استفاده دارای کیفیت بالایی بوده و از ظاهری زیبا و هماهنگ با نمای ساختمان برخوردار است. تمامی افرادی که در زمینه ساخت و ساز و معماری ساختمان فعالیت می کنند، از لحاظ زیبایی و مدرن بودن و کیفیت بالای ساخت، دربزیر سقفی را به عنوان انتخاب اول خود برای پارکینگ در نظر می گیرند.
همچنین درب انبارها و بخش های مختلف کارخانه ها و کارگاه ها نیز اغلب از این نوع درب است. زیرا که شما را قادر می سازد از تمامی فضای خود بدون هدر دادن آن استفاده کنید و ظاهری زیبا به محوطه خود ببخشید. درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان به عنوان پدیده ای جدید و نو برای ساختمان های هوشمند و مدرن امروزی کاربرد دارد. استفاده و بهره گیری از این محصول به علت مکانیزم خاص و مزیت های این درب در ایران بسیار رایج شده است.

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی در اصفهان

عملکرد درب اتوماتیک زیر سقفی

درب اتوماتیک زیر سقفی، دارای عملکردی ساده است و از ایمنی و عایق بندی مناسبی در برابر نوسانات دما و رطوبت برخوردار است. این درب از چند پنل تشکیل شده که توسط لولاهای فولادی به یکدیگر متصل شده اند. این پنل ها توسط ریل های جانبی از حالت عمودی در حالت بسته به حالت افقی و موازی با سقف در حالت باز در می آیند. این نحوه عملکرد سبب می شود تا بهترین میزان باز شوندگی در عرض و ارتفاع حاصل شود. همین حالت باز و بسته شدن سبب شده که این گونه درب ها را، درب اتوماتیک زیر سقفی بنامند.
این درب برقی در اصفهان مناسب برای پارکینگ هایی با تردد بالا و فضای کم است. این محصول توسط فنرهای بالانس بسیار قوی، فشار اضافی را کم می کند و وزن اصلی پانل های درب را به تعادل می رساند. در کنار انتخاب یک سیستم اتوماسیون، می توان در تردد بسیار بالا از موتور کِشنده برای درب اتوماتیک زیر سقفی پارکینگ استفاده کرد. به علت استفاده از چرخه ضد سایش و ریل های نگهدارنده، استهلاک این محصول در مقایسه با سایر سیستم های درب اتوماتیک بسیار کمتر است. درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان مناسب مکان هایی است که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگ دارای محدودیت هستند.

انواع درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان

درب اتوماتیک زیر سقفی، انواع گوناگون دارد که بسته به موقعیت و نوع کاربرد درب، از یکدیگر متمایز می شوند. در ادامه انواع این درب ها را معرفی می کنیم.

درب زیر سقفی مسکونی

این درب ها به عنوان درب پارکینگ یا انباری ها در مکان های مسکونی استفاده می شوند. نصب درب برقی زیر سقفی مسکونی به دو صورت 90 درجه و زاویه دار که مناسب پارکینگ های رمپ دار است، انجام می شود. موتورهای این نوع به صورت کشنده است؛ به این معنا که پنل های درب را بر خلاف نیروی جاذبه زمین به بالا می کشند و درب ما بین ریل هایی که بر روی سقف کار گذاشته شده اند، جای می گیرد. به همین دلیل، موتورهای درب زیر سقفی باید از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار باشند تا درب پارکینگ را با سرعت بالایی باز و بسته کنند و هم از طول عمر مفید بالای برخوردار باشند.
یکی از مزیت های درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان این است که شکل ظاهری آن ها مانند دیگر درب های اتوماتیک ساده و معمولی نیست. این درب ظاهر و جلوه ای شکیل و به یاد ماندنی به ساختمان و مجموعه شما می بخشد. چرا که قابل سفارش در انواع رنگ هاست و می توان طراحی های متفاوتی را بر روی پنل های آن اجرا کرد. سه نوع از طراحی های رایج درب اتوماتیک زیر سقفی، به صورت کتیبه دار، شیاردار و قاب دار است.

درب اتوماتیک زیر سقفی صنعتی

این نوع درب برقی به درب هایی گفته می شود که برای درب ورودی کارخانه ها، انبارها و سوله ها استفاده می شوند و ابعاد آن ها بزرگ و تردد آن ها بالا و نامحدود است . درب صنعتی را بسته به شرایط و فضای موجود می توان به سه روش نصب کرد:

  • نود درجه
  • زاویه دار
  • گیوتینی (عمود بازشو)

موتور درب صنعتی معمولاً به صورت ساید گیربکسی(به علت ابعاد و تردد بالا) نصب می شود. پنل های این مدل از درب اتوماتیک زیر سقفی نیز از تنوع رنگی زیادی برخوردار بوده و دارای این قابلیت است که درون پنل ها پنجره و درب نفر رو تعبیه شود.

درب زیر سقفی آتش نشانی

این نوع درب تشابه های زیادی با درب زیر سقفی صنعتی دارد با این تفاوت که سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک زیر سقفی آتش نشانی به دلیل بهره گیری از موتورهای قوی تر آن، بسیار بیشتر از انواع دیگر این درب های اتوماتیک هستند. این درب فقط در آتش نشانی ها استفاده نمی شود بلکه عملاً تمامی خدمات اضطراری مانند اورژانس و پلیس نیز از این درب ها استفاده می کنند. چرا که در این مراکز وقت اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل لازم است از درب هایی با موتورهای قوی تر همچون درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان استفاده کرد.

درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان

ویژگی های درب اتوماتیک زیر سقفی

ویژگی کلیدی درب های اتوماتیک زیر سقفی این است که با استفاده از مواد کامپوزیت ساخته شده اند که همین امر باعث می شود سریع تر به سمت بالا توسط موتورها کشیده شوند. با استفاده از موتورهای قدرتمند، یک سیستم هدایت کننده اجازه می دهد تا عملکرد نرم درب های صنعتی با کارایی بالا را انجام دهد.
برای ساخت پانل این نوع درب های می توان از متریال مختلفی شامل درب های فولادی مقطعی و درب های فولادی عایق شده استفاده کرد. در انتخاب این متریال، دوام، قابلیت اطمینان و صرفه جویی در اولویت های اصلی هستند. مجموعه ای از پروفیل های پانل درب، مسیر و سخت افزار و گزینه های تخصصی به شما این امکان را می دهد که درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان را مطابق با نیازهای پروژه خاص خود سفارشی سازی کنید.
مواد با کیفیت بالا، خدمات میدانی عالی و برنامه تعمیر و نگهداری اختیاری به افزایش طول عمر این درب، هزینه های نگهداری کم و حداکثر بهره وری از آن ها کمک می کند.
شما همچنین می توانید از شیشه ها به عنوان پنل های درب اتوماتیک زیر سقفی خود استفاده کنید که این خود ویژگی و مزیتی بسیار عالی است. انواع درب برقی زیر سقفی شیشه ای شامل شیشه DSB، پلکسی گلاس، شیشه سکوریت، لکسان شفاف، شیشه سیمی و پلی کربنات است. شما می توانید تمام پنل ها را شیشه ای کنید یا یک پنل وسط را به عنوان مجرایی برای عبور نور به داخل، در نظر بگیرید. این درب ها به دلیل ساختار و کیفیت جنس بسیار عالی آن ها برای مکان ها و شهرهای بادخیز بسیار مناسب هستند. زیرا به دلیل ضخامت خوب و استحکام بالا در برابر باد و شرایط آب و هوایی سخت دوام می آورند.

از مزایای درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای توانایی اطمینان بالا برای درب‌های مراکز نظامی و مکان‌های خاص
  • مصرف انرژی مناسب و اقتصادی
  • کاربرد بهداشتی در اتاق عمل و برخی از آزمایشگاه‌ها
  • سرعت دادن به کارها در مکان‌های صنعتی
  • دارای توانایی تبدیل درب‌های معمولی موجود به درب‌های اتوماتیک پارکینگی
  • افزایش امنیت و صرفه‌ جویی در زمان بدون نیاز به پیاده شدن از خودرو

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی

جمع بندی

درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان انواع مختلفی دارد و باید با توجه به میزان تردد، موقعیت ورودی و میزان بودجه کارفرما اقدام به نصب یکی از انواع آن نمود. مجموعه پارسونیک به عنوان یکی از بهترین برندهای درب اتوماتیک در بازار با سال ها تجربه و اجرای بیش از هزاران پروژه در این زمینه می تواند پاسخگوی نیاز شما در این زمینه باشد. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما در مجموعه پارسونیک تماس حاصل فرمایید…