درب اتوماتیک رول آپ در اصفهان برای مجتمع های تجاری، پارکینگ ها و مناطق مسکونی مناسب خواهد بود. همان طور که از نام آن مشخص است، این درب ها هنگام باز شدن به سمت بالا جمع می شوند و حالت کرکره ای دارند؛ البته این نوع درب ها به علت اینکه به حالت عمودی باز و به صورت رول جمع می شوند، کاربردها و مزایای مختلفی دارند. به طور مثال این درب ها برای دسترسی راحت و آسان شما به گاراژ عالی هستند. همچنین این درها با کاربری آسان هم راحتی و هم امنیت شما را تضمین خواهند کرد. در ادامه به بررسی انواع درب اتوماتیک Roll Up، متریال استفاده شده و سبک های مختلف این درب ها خواهیم پرداخت.

منظور از درب اتوماتیک Roll Up (رول آپ) چیست؟

همان طور که گفته شد، درهای رول آپ توسط یک موتور تعبیه شده با حرکت عمودی باز و به صورت رول جمع می شوند. با توجه به مکانیزم کارکرد، این درب ها برای دسترسی راحت و آسان به گاراژ، پارکینگ و یا خانه شما متناسب هستند. همچنین با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، شما با خرید این درب ها با یک تیر دو نشان خواهید زد؛ چراکه هم راحتی را برای شما به ارمغان می آورند و هم تا چندین سال نیاز به تعویض درب خود نخواهید داشت.

درب اتوماتیک رول آپ در اصفهان

انواع درب اتوماتیک رول آپ در اصفهان

از آنجایی که این روزها تمامی برندها بر روی نیازهای مشتریان خود تمرکز می کنند، تلاش بر تولید محصولاتی است که در کنار با کیفیت بودن مطابق با سلیقه و نیاز خریداران طراحی شوند؛ بنابراین از درب رول آپ نیز دو نوع اصلی وجود دارد تا کاربران مطابق با نیاز خود، درب موردنظرشان را خریداری کنند که در بخش بعد آن ها را بررسی می کنیم:

درب اتوماتیک Roll Up سکشنال

نوع اول، درب رول آپ سکشنال نامیده می شود. این نوع خاص از درب رول آپ دارای حداقل 4 پانل افقی است که این پانل ها به هم متصل یا رول می شوند. درها در صورت نیاز به باز کردن روی سقف جمع می شوند و بیشتر برای درب پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است هنگامی که به فکر نصب درب اتوماتیک بادوام طولانی مدت هستید، درب رول آپ سکشنال می تواند انتخاب مناسبی باشد.

درب اتوماتیک رول آپ صنعتی

نوع دوم درب اتوماتیک Roll Up به درب فولادی و یا صنعتی رول آپ معروف است، در این نوع خاص، درها بالای دهانه درب جمع می شوند و جنس آن ها می تواند از فایبرگلاس، آلومینیوم، فولاد یا چوب و علی الخصوص پارچه باشد؛ البته در نظر داشته باشید هنگامی که از چوب استفاده می شود، این درها فقط برای کاربرد مقطعی قابل استفاده هستند. فایبرگلاس نیز به عنوان شکننده ترین نوع ماده اولیه برای ساخت در شناخته شده است درحالی که درهای ساخته شده از فولاد بسیار بادوام هستند.

درب اتوماتیک Roll Up (رول آپ)

نکات تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک رول آپ

اگرچه برندهای معتبر مانند تیم مجرب پارسونیک قادر به ارائه درب های بسیار بادوام برای مصارف مسکونی و تجاری شما هستند؛ اما همیشه توصیه می شود از درب رول آپ خود مراقبت کنید تا دوام طولانی تری داشته باشد. با مشورت از تکنسین های مجرب با توجه به جنس درب، مطمئن شوید که درب خود را به طور منظم بشویید. همچنین عمر قطعات مکانیکی را می توان با استفاده از روغن موتور افزایش داد.

ویژگی های درب سریع بالارونده Roll Up

شرکت ها و افراد مختلف از این نوع درب به دلیل مزایای آن استفاده می کنند که در ادامه به ذکر آن ها می پردازیم:

آسان برای استفاده

با ظهور تکنولوژی مدرن، این درب ها به طور خاص ساخته و طراحی شده اند تا بتوان به راحتی آن ها را بالا و پایین کرد. آن ها معمولاً دارای ویژگی های عالی مانند فنرهای خاص، دستگاه کشش ضامن دار، مجموعه لوله گشتاور و همچنین چفت فولاد ضدزنگ مغناطیسی هستند.

بسیار بادوام

مزیت جالب توجه درب اتوماتیک رول آپ در اصفهان دوام آن است. بسیاری از آن ها فوق العاده بادوام و قادر به مقاومت در برابر تغییرات شرایط آب وهوایی هستند.

تعمیر و نگهداری آسان

با درب اتوماتیکRoll Up، نیازی نیست نگران نگهداری آن باشید. نگهداری از این درب ها آسان است و تا زمانی که به طور مرتب شسته شوند، می توانند سال ها دوام بیاورند.

ظاهر جذاب

وقتی وسیله ای را برای کسب وکار یا استفاده خانگی خود می خواهید، قطعاً برایتان مهم است که جذاب باشد. یک درب رول آپ علاوه بر دوام بالا و قابلیت استفاده آسان و تضمین امنیت شما، ظاهر جذابی دارد و می تواند ظاهر جذابی به خانه یا مغازه شما هدیه بدهد.

خود تعمیرکن، ایمن با اجرای عالی، ساده، کم حجم و قابل اعتماد

حداکثر کارایی با سیستم خود تعمییر کن ویژه: سیستم Ditec Smart Reset یک محصول منحصر بفرد را ارائه می دهد. سیستم نور آدرانه و ویژه که درب را دارای قابلیت خود تعمییر کن می سازد با مانور حرکتی باز و بسته شدن اتوماتیک و ساده, پرده می توان به جای خود برگردد اگر تصادفی از چارچوبش خارج شود پس ار تماس با مانع درب ریست می شود بعد از اولین باری که باز می شود.

مطمئن و قابل اطمینان

درب های رول آپ ریست دیتک ساختاری محکم فشرده و محافظ دارند، موتور بیرون درب نصب شده است تا برای بازرسی و بازدید دسترسی سریع و آسان باشد و اجزای آن به خوبی طراحی شده اند و کاملا تست شده می باشند. ویژگی های این کلید باعث شده این درب کارا و زیبا باشد که ازمتصل کردن آن نیز آسان سریع، ایمن و قابل اطمینان است.

نهایت ایمنی

درب می تواند به سیستم معکوس کننده ی حرکت مجهز شود و نیز وسیله الکترونیکی منحصر بفرد SLE و نیز می تواند به طور دستی باز شود با یک وسیله اضطراری با یک دسته میل لنگ که از زمین قابل استفاده باشد. پرده محکم عایق بندی شده که در کاربردهای مختلف موجود است.
پرده قابل انعطاف در ورژن های استاندارد و یا شکل پنجره های بزرگ با PVC شفاف قرمز خاکستری و آبی رنگ که پاره نمی شوند. عایق دار شده در رنگ های آبی و خاکستری و مورد تایید FDA (وزارت غذا و دارو) درجه غذای سفید و مطابق با استاندارد های صنایع غذایی.
چند کاربری بودن این سیستم آن را مناسب برای نیازهای مختلف اجرایی و قوانین مشخص بخش های مختلف می سازد درحالیکه تضمین کننده دید واضح و افزایش ایمنی در هنگام تردد است.

 ایمنی در میزان کردن وزن و تعادل با عملکرد قابل اطمینان

سیستم متعادل کردن مدولار (قطعاتی که سرهم می شوند) آن را ایمن و قابل اطمینان ساخته و ازلحاظ تکنولوژی پیشرفته است و موتوری که درون آن ساخته شده حداقل مصرف انرژی را دارد و نیز انرژی را ذخیره می کند و طول عمر در بازکن را افزایش می دهد. این سیستم دارای متعادل کننده مدولار یا قطعاتی که باید سرهم بشوند می باشد که تسمه کشی محکمی دارد با عملکرد نرم و ایمن که طول عمر درب را نیز افزایش می دهد.
تنظیمات سرعت متفاوت برای کارایی خوب باتری، این درب اتوماتیک ایمن، محکم و قابل اطمینان است برای مناطقی که عبور و مرور افراد و کالاها باید سریع انجام شود هم در داخل ساختمان و هم بیرون آن سیستم معکوس کننده حرکت، تنظیمات متفاوت سرعت، شتاب و ترمز اجرای عالی و ایمن ارائه می کند.
محکم و قابل اطمینان است ، می تواند براحتی با هر نوع محیط و فضایی سازگار شود چه صنعتی و چه تجاری، جایی که سرعت دسترسی اساس کار مانند سوپرمارکت ها، انبارها، مراکز لجستیک و تولیدی باشد.
پرده های قابل انعطاف ایمن و زیبای دیتک در انواع رنگ های استاندارد یا رنگ های بخصوص برطبق درخواست موجود هستند: حتی ترکیب شده با بخشی مرکزی شفاف که امکان این را برقرار می سازد که بیشترین نیازهای اجرایی معکوس انجام شوند و در موقع عبور از درب ایمنی و وضوح دید بیشتری را تضمین می کند. با موتورهایی که در داخل کار گذاشته شده اند برای تمیز کردن زیبایی و کامل باحداقل مصرف انرژی ممکن و افزایش طول عمر سیستم موقعیت مخفی آن این امکان را فراهم می سازد که حتی مشکلات نوع زیبایی حل شودند بدون کاستن از عرض محل تردد.

درب سریع بالارونده Roll Up

قیمت درب اتوماتیک رول آپ در اصفهان

عوامل مختلفی مانند جنس مواد اولیه، ابعاد، کیفیت، نوع طراحی و سبک در قیمت درب اتوماتیک رول آپ در اصفهان تأثیرگذار هستند. از این رو نیاز است تا قبل از خرید به بررسی انواع مختلف و مشورت با مشاورین مجرب پارسونیک بپردازید تا بتوانید بهترین تصمیم من باب خرید درب را اتخاذ کنید.

خرید درب اتوماتیک Roll Up (رول آپ) از پارسونیک

اگر اولین بار است که می خواهید درب اتوماتیک Roll Up را خریداری کنید، نکات مفیدی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید و با کمک تکنسین های مجرب پارسونیک دری را انتخاب کنید که به بهترین نحو به نیازهای شما پاسخ دهد.

ابتدا درب Roll Up مدنظر خود را انتخاب کنید

قبل از خرید درب اتوماتیک رول آپ در اصفهان، با کمک گرفتن از مشاورین پارسونیک مطمئن شوید که چه نوع دری نیاز دارید. اگر برای مقاصد تجاری می خواهید در بخرید، مطمئن شوید که دربی را انتخاب کنید که کیفیت بالا و ویژگی های عالی را به شما ارائه می دهد، مثلاً درهایی که برای مقاصد تجاری مورد مصرف قرار می گیرند به طور خاص ساخته و طراحی شده اند تا در برابر فشار زیاد، تغییرات آب وهوا و دما مقاومت کنند.

یک ارائه دهنده قابل اعتماد مانند پارسونیک انتخاب کنید

بسیاری از ارائه دهندگان درب رول آپ وجود دارند. بااین حال، همیشه بهترین کار این است که یک ارائه دهنده خدمات و تولیدکننده معتبر را انتخاب کنید تا خیالتان راحت باشد و اطمینان حاصل کنید که انتخاب درستی خواهید داشت. نمایندگان فروش و پشتیبانی برند پارسونیک در اصفهان می توانند شما را راهنمایی کنند تا به صورت رایگان با آن ها مشورت و در مدنظر خود را پیدا کنید.
اگر خرید درب رول آپ خود را انجام داده اید، نکته بعدی که احتمالاً در ذهن دارید فرآیند نصب است. به یاد داشته باشید که نصب درب به تنهایی می تواند چالش برانگیز باشد. ازاین رو بهتر است از یک متخصص کمک بخواهید تا نصب درب را برای شما انجام دهد.