هنگامی که محیط مد نظر فضای کافی برای نصب و یا استفاده از درب اتوماتیک بازویی را نداشته باشد، درب اتوماتیک ریلی مشکل را برای شما حل خواهد کرد. این درب با حرکتی اتوماتیک به سمت چپ و یا راست، تمام فضای درب ورودی را باز می کند؛ بنابراین در مکان هایی که به همه ی فضای درب ورودی پارکینگ ها احتیاج باشد از این نوع درب کمک می گیرند. هم چنین گاهی اوقات ممکن است به دلیل اندازه بزرگ و سنگینی درب، امکان استفاده از دیگر درب ها وجود نداشته و نیاز به نصب درب اتوماتیک ریلی باشد. در واقع با نصب درب برقی ریلی پارکینگ یک دروازه تمام اتوماتیک برای خود در اختیار دارید. شما نیز اگر به دنبال درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان هستید، کافی است از پارسونیک کمک بگیرید.

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ اصفهان چیست؟

یکی از انواع درب های اتوماتیک پارکینگی که عملکرد متفاوتی نسبت به سایر درب ها دارد، درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان است. در مکان هایی که محدودیت عرضی فرصت استفاده از درب های اتوماتیک لولایی، سطحی، زیرسقفی و… را فراهم نکند، از این درب استفاده می شود. در مکان هایی مانند کارخانجات که باید ماشین های سنگین با عرض بزرگ از درب ورودی رد شوند، به دربی نیاز است که تمام فضای درب ورودی را در اختیار شما قرار دهد.
این مدل درب اتوماتیک در اصفهان با مکانیزم ساده به سمت راست و یا چپ حرکت کرده و یک دروازه کامل را در اختیار ماشین قرار می دهد. از طرفی دیگر به دلیل اینکه هنگام باز شدن جمع می شود، فضای زیادی را اشغال نمی کند و مزاحمتی را به وجود نمی آورد. علاوه بر این ها در ساختمان های مسقف نیز می توان از این نوع درب استفاده کرد. زیرا درب های اتوماتیک ریلی پارکینگ بی سر و صدا باز می شوند و همان طور که گفته شد بدون اشغال فضایی به راحتی باز و بسته می شوند.

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان

مزایای درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

  • طراحی و ساخت در ابعاد و اندازه های مختلف
  • راحتی در باز و بسته کردن نسبت به سایر درب ها
  • دارای صدای بسیار کم
  • بدون اشغال فضایی زیاد
  • دارای استحکام بالا
  • دارای روکش ضد زنگ و رنگ برای جلوگیری از زنگ زدگی
  • دارای امنیت بسیار بالا
  • مجهز به خلاص کن دستی
  • کارکرد مناسب در مواقع اضطراری و قطعی برق
  • استفاده در جهت نوسازی و بازسازی ساختمان
  • نصب و اجرای سریع و آسان

درب ریلی پارکینگ چگونه کار می کند؟

تجهیزات به کار برده شده در درب اتوماتیک پارکینگ ریلی در اصفهان عملکرد آن را مشخص می کنند. در این نوع درب موتور بر اساس ساختار حرکتی بر دو نوع زیر سقفی و دندانه شانه ای یا چرخ دنده ای تقسیم می شود. کارکرد دو موتور در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

موتور زیر سقفی

موتور زیر سقفی بر روی زمین یا بالای درب و زیر سقف نصب می گردد. این جایگاه باعث می شود که موتور زیر سقفی صدای کمتری نسبت به موتور دندانه شانه ای تولید کند. این نوع موتور به صورت الکترومکانیکی می باشد و در اصفهان برای درب های ریلی تک لنگه و چند لنگه با وزن متوسط تا حدود 600 کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور دندانه شانه ای

این نوع موتور هم به صورت الکترومکانیکی و هیدرولیکی کار می کند. به علاوه موتور چرخ دنده ای روی زمین یا بالای درب نصب می شود و نسبت به موتور زیر سقفی صدای بیشتری به وجود می آورد. با این حال برای درب هایی با وزن سنگین بسیار مناسب خواهد بود. همچنین می تواند در برابر پاشش آب مقاومت کند و برای هر نوع محیطی مناسب خواهد بود.
علاوه بر موتورها، کارکرد درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان به موارد دیگری نیز بستگی دارد. به گونه‌ای که در آن دنده شانه ای به عنوان رابط به درب اصلی متصل می شود. مدار جک در آن به نوسانات برق حساس است و به همین دلیل قبل از ورود جریان برق به مدار از محافظ استفاده می کنند. بیشتر جک ها در این نوع درب قابلیت تنظیم دور موتور، کاهش دور آن در انتهای کار و در نهایت ترمز را خواهند داشت. در آخر هم مهم ترین نکته قابل توجه در جک درب های اتوماتیک ریلی روان سازی در حرکات این نوع درب ها خواهد بود که توسط چرخ های تفلون و پلی اتیلن انجام می شود.

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان

انواع درب اتوماتیک ریلی پارکینگ

یکی از مزیت های درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان طراحی و ساخت آن در انواع مختلف است. این نوع طراحی باعث می شود نیازهای طرفداران خود را به راحتی جوابگو باشد. بنابراین انواع درب اتوماتیک ریلی پارکینگ اصفهان عبارت است از:

درب اتوماتیک ریلی تک لنگه

درب های تک لنگه هنگام باز شدن 90 درجه می چرخند و می توانند فضای مناسبی را برای عبور وسایل نقلیه سنگین ایجاد کنند. بنابراین در مکان هایی که به فضای زیادی برای تردد نیاز است، مورد استفاده قرار می گیرد. طول زیاد در این درب ها باعث تولید سر و صدای زیادی در هنگام باز و بسته شدن می شود.

درب اتوماتیک ریلی دو لنگه

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ دو لنگه نسبت به نوع تک لنگه آن پرکاربردتر است و طرفداران بیشتری نیز به خود جلب می کند. همان طور که از نامش پیدا است از دو لولای کوچک ساخته شده که به هنگام باز شدن درب فضای بسیار زیادی را برای عبور ایجاد می کند؛ همین ساختار به درب های ریلی دو لنگه مصارف پارکینگی را اضافه کرده است. به علاوه این نوع درب ها با دو رکاب صدای کمتری را نیز به وجود می آورند؛ زیرا دو درب با دو رکاب در کنار یکدیگر کوچک‌تر خواهند بود.
علاوه بر این ها می توان درب ریلی دو لنگه را هنگام نصب به مدل های مختلفی در آورد که با این وجود عملکرد همه مدل‌ها یکی خواهد بود. ضمن تمام این نکات وزن و طول این درب ها نسبت به درب تک لنگه کمتر شده و به همین دلیل در آن ها از موتورهای کم قدرت استفاده می شود. البته نوع دیگری از درب ها نیز در کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد که به تجهیزات و لوازم مستحکمی نیاز دارد.

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

قیمت درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان

قیمت درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود. برندی که بر روی درب درج شده،کیفیتی که موتور درب دارد و تجهیزات جانبی که بر روی درب نصب می گردند از اصلی ترین موارد هستند. هم چنین عرض درب، وزن درب و تعداد لنگه در ساختار درب اتوماتیک ریلی پارکینگ بر قیمت این درب تاثیر می گذارند.

کاربرد درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

  • پارکینگ ها
  • کارخانجات
  • ساختمان اداری
  • ساختمان دولتی
  • کارخانجات صنعتی
  • انبار

خرید درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان از پارسونیک

اگر قصد دارید درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان را خریداری کنید، بهتر است از پارسونیک کمک بگیرید. در پارسونیک شما می توانید سفارش خود را به سرعت ثبت کنید. سپس کارشناسان باتجربه و دانش خود در تعیین اندازه و نوع درب به شما کمک می کنند و مشاوره هایی مفید را ارائه می دهند. پس از انتخاب درب، سفارش شما در کمترین زمان ممکن تحویل داده می شود. بنابراین با کمک پارسونیک است که شما می توانید خریدی باصرفه تر و با اطمینان بالا انجام دهید.