مزایا و معایب درب برقی مغازه در اصفهان

درب برقی مغازه در اصفهان

درست مانند هر وسیله مدرن دیگری، استفاده از درب برقی مغازه در اصفهان چه در مغازه های سنتی چه در اماکن تجاری به طور فزاینده ای به یک ضرورت تبدیل شده است. این نوع درب ها راحتی و آسایش بی نظیری را به افراد ارائه می دهند و در عین حال شامل مزایای بی شماری برای دسترسی آسان و سریع تر به اماکن خصوصی و تجاری خواهند بود. همچنین درب اتوماتیک مجموعه ای از مزایا و معایب خاص خود را دارد که در این مقاله قصد داریم برخی از این مزایا و معایب را توضیح دهیم تا بتوانید آگاهانه من باب خرید درب برقی مغازه اصفهان تصمیم بگیرید.

مزایای درب برقی مغازه در اصفهان

در این بخش برخی از مزایای نصب درب اتوماتیک مغازه را بررسی می کنیم:

وزن کم و سبک بودن آن

یکی از بهترین عوامل برای خرید و نصب دربمغازه این است که این نوع درب ها در مجموعه ای از سبک ها، شکل ها، رنگ ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند. درواقع شما با استفاده از این درب ها نه تنها به مغازه خود ظاهری زیبا هدیه می دهید، بلکه به افزایش کارایی آن نیز کمک می کنید. این درب ها در سه نوع اصلی چرخشی، کشویی و تاشو ارائه می شوند و شما با خرید آن ها می توانید از عملکرد متناسب کالا مطمئن باشید. علاوه بر این، درب ها با استفاده از مواد مستحکم و بادوام مانند آلومینیوم، فولاد، فایبرگلاس و الوار تولید خواهند شد که سبک منحصر به فرد هر کسب و کاری را به تصویر می کشند.

راحتی در استفاده

درب برقی مغازه در اصفهان برای انجام عملیات باز و بسته شدن نیازی به تلاش یا نیروی انسانی ندارد. علاوه بر این، از آنجایی که فرآیند باز و بسته شدن در این نوع از درب ها نیازی به استفاده از دست نخواهد داشت، دسترسی راحتی برای سالمندان و معلولان را فراهم می کنند. علاوه بر این، آن ها برای افرادی که بسته های سنگین، چمدان یا کودکان را حمل می کنند مفید هستند. در واقع، این نوع درب برقی در اصفهان به شما این امکان را می دهد که درب را به صورت دستی و به راحتی باز و بسته کنید.

 

ایمنی و امنیت

زمانی که درب های اتوماتیک به درستی نصب و به طور منظم بررسی شوند، محیطی امن و راحت را برای همه فراهم می کنند. به دلیل داشتن درب برقی مغازه اصفهان می توانید مطمئن باشید که درب شما به درستی بسته می شود و درنتیجه از اموال شما در برابر مزاحمان احتمالی به بهترین نحو محافظت خواهد شد. درنتیجه استفاده از این درب ها به این معنی است که برای جلوگیری از ورود سارقان به مغازه نیازی به قفل یا سیستم های امنیتی اضافی ندارید. همچنین می توان با کمک یک کد از داخل ملک یا کنترل از راه دور از خارج از مغازه به درب اصلی دسترسی داشته باشید. درنهایت، درب های اتوماتیک مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی تولید می شوند که حداقل نیازهای تعمیر و نگهداری را تضمین می کنند.

درب اتوماتیک مغازه

 

معایب درب اتوماتیک مغازه در اصفهان

برخی از معایب درب برقی مغازه به شرح زیر است:

نصب و نگهداری

فرآیند نصب درب برقی مغازه در اصفهان نیاز به تکنسین حرفه ای دارد تا به خوبی این پروسه انجام شود. این نوع درب ها همچنین برای تضمین عملکرد مناسب نیاز به نگهداری و بازدید منظم دارند که می تواند هزینه بردار باشد. این بدان معنی است که هزینه ها پس از نصب به پایان نمی رسند و در صورت نیاز به تعمیر، تعویض قطعات ممکن است پرهزینه باشد. گاهی اوقات به دلیل قطع برق، درب های برقی از کار می افتند که ممکن است شما مجبور شوید به طور فیزیکی درب را برای باز و بسته شدن دوباره تنظیم کنید یا با یک تکنسین متخصص مانند کارشناسان پارسونیک تماس بگیرید تا درب اتوماتیک را بررسی کند.

قیمت بالا

درب برقی مغازه در مقایسه با همتایان سنتی خود قطعاً قیمت بیشتری دارد. درواقع، به دلیل وجود بسیاری از ویژگی های درب های اتوماتیک یا برقی، تهیه این نوع درب می تواند گران تر از سایر درب ها باشد و بودجه بالایی نیاز داشته باشد. علاوه بر این، هزینه تعمیرات آن ها نسبت به درهای سنتی گران تر خواهد بود.

 تمیز کردن

تمیز کردن درب های برقی دشوارتر است؛ زیرا برای جلوگیری از زنگ زدگی درب برقی مغازه باید قطعات داخلی مانند فنرها و پیچ ها را هر چند وقت یک بار جلا داده و روغن کاری کنید. آن ها همچنین به خدمات و بررسی های سالانه توسط نیروهای متخصص نیاز دارند که برای همه آن ها باید هزینه پرداخت شود. در مورد درب های فلزی، ممکن است برای جلوگیری از زنگ زدگی آن ها نیاز به رنگ آمیزی و بررسی دوره ای بیشتری داشته باشند. شایان ذکر است درب اتوماتیک مغازه در اصفهان با قاب چوبی می توانند در طول زمان نامناسب به نظر برسند که مراقبت از آن ها را بسیار دشوار می کند؛ اما خدمات پس از فروش توسط برخی از برندها ارائه می شود که تا حدی کمک کننده خواهد بود.

جمع بندی

شرکت پارسونیک با شعار «انتخاب درست آغاز راه است» تلاش می کند تا با ارائه خدمات پس از فروش هم شما را از کیفیت محصولات ارائه شده راضی نگه دارد و هم در صورت وجود مشکل آماده خدمت رسانی به شما باشد؛ بنابراین با خرید از این برند ایرانی معتبر ضمانت کالای درب برقی مغازه در اصفهان را نیز دریافت خواهید کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *