بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

عوامل موثر بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه درب اتوماتیک در مکان های مختلفی دیده می شود و بسیار رایج شده است. بعد از بررسی ویژگی ها و نکات مثبت که منجر به انتخاب درست درب برقی در اصفهان می شود، قیمت آن مهم ترین مسئله است. درب های اتوماتیک شیشه ای از پرکاربردترین درب هایی است که مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهم ترین مسائلی که درباره این درب ذهن مشتریان را درگیر می کند، قیمت آن است. بنابراین بررسی عوامل موثر بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. شما هم اگر به دنبال فاکتورهای تعیین قیمت این نوع درب هستید، بهتر است با ادامه مقاله همراه شوید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای چگونه تعیین می شود؟

فاکتورهای زیادی وجود دارند که در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر می گذارند. این عوامل عبارتند از:

نوع اپراتور

اولین فاکتوری که در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان نقش دارد، نوع اپراتور آن است. در واقع یکی از مهم ترین قطعات درب که در تعیین قیمت آن تاثیر می گذارد، اپراتور خواهد بود. هر چه اپراتوری که مورد استفاده قرار می گیرد قدرت و سرعت بیشتری داشته باشد، قیمت درب نیز بیشتر می شود. قیمت اپراتور هم با توجه به نوع و برند این قطعه متفاوت خواهد بود. باید بدانید که کیفیت اپراتور بسیار مهم است و به همین دلیل است که در قیمت درب تاثیر می گذارد. علاوه بر این ها قیمت اپراتورهای خارجی با توجه به تغییرات نرخ ارز تغییر خواهد کرد و نرخ ثابتی ندارد.

نوع فریم

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت درب شیشه ای نوع فریم درب است. نوع فریم با توجه به نوع درب، انتخاب و طراحی می شود. در درب شیشه ای اتوماتیک برای اتصال شیشه و فریم از یراق آلاتی مانند فیکسچر و لاستیک استفاده می کنند. بیشترین فریم هایی که در این نوع درب استفاده شده و در قیمت آن تاثیر می گذارند، از جنس استیل و یا آلومینیوم هستند. طراحی آن ها نیز ممکن است به صورت سفید، طرح چوب یا آنادایز دیده شود.

فاکتورهای تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

نوع شیشه

از فاکتورهای مهم دیگری که در تعیین قیمت درب برقی شیشه ای در نظر گرفته می شود، شیشه استفاده شده در ساختار آن است. به طور معمول شیشه در نظر گرفته شده در درب شیشه ای سکوریت 10 میل است. رنگ این شیشه بسته به درخواست مشتری متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ها می توان نوشته یا لوگوی درخواستی روی شیشه ها سند بلاست کرد . در این صورت هم بر قیمت درب افزوده می گردد.

نصب درب اتوماتیک

علاوه بر عوامل موثر بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای، هزینه ی نصب و راه اندازی درب نیز باید مد نظر گرفته شود. ضمن هزینه ای که برای نصاب در نظر دارید باید هزینه ایاب و ذهاب را هم به خرج خود اضافه کنید. باید بدانید که عموما در شهرهای بزرگ این مبلغ بیشتر بوده و با توجه به اینکه ترافیک در شهرهای کوچک کمتر و خلوت تر است، مبلغ کمتر می شود.

هزینه های جانبی

هزینه های حمل و ارسال درب نیز باید در قیمت درب شیشه ای اتوماتیک در نظر گرفته شوند. دیگر فاکتورها مانند سخت افزارهای فیزیکی نصب شده بر روی درب های اتوماتیک، ابعاد، کیفیت اجزای درب و… نیز از عوامل موثر بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای می باشند. علاوه بر این ها چشمی هایی که در روی درب نصب می گردند متفاوت هستند و قیمت آن ها به برند محصول بستگی دارد.

جمع بندی

درب های اتوماتیک شیشه ای از درب های پرکاربرد هستند که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین قیمتی که برای آن ها تعیین می شود بسیار حائز اهمیت خواهد بود. عواملی که بر این قیمت تاثیر می گذارند به ساختار و طراحی درب برمی گردد. هر کدام از این عوامل به نوبه خود مهم بوده و تاثیر خود را می گذارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *