قیمت کرکره برقی در اصفهان

قیمت کرکره برقی درب مغازه

قیمت کرکره برقی مغازه در اصفهان

قیمت کرکره برقی با توجه به جنس، کیفیت و پارامترهای دیگر قابل تغییر است. برای انتخاب کرکره اتوماتیک باید موارد زیر را در نظر بگیریم.

1. با توجه به ظاهر یا قیمتی  که می‌خواهید انتخاب نمایید و ابعاد موردنظر را هم در نظر داشته باشید.

2. انتخاب یک موتور مناسب با در نظر گرفتن اندازه و وزن تیغه مدنظر هم‌چنین فضای انتخابی جهت نصب موتور و رول کرکره برقی.

خرید تیغه کرکره برقی

فروش موتور کرکره برقی

سیکل قیمت تیغه کرکره برقی در اصفهان نوع درب مغازه

اگر بخواهیم انواع تیغه کرکره برقی را بر اساس قیمت دسته بندی نماییم ، از ارزان به گران داریم:

کرکره برقی آلومینیوم

کرکره برقی غضروف دار

کرکره برقی فول پانچ

کرکره برقی پلی کربن شفاف

کرکره برقی رول گیتر

تأثیر تیغه کرکره اتوماتیک بر رول شدن به داخل یا بیرون

قبل از تعیین قیمت تیغه کرکره برقی در اصفهان لازم است یک نکته ضروری را بدانید و آن نکته این است که نوع موتور و تیغه کرکره اتوماتیک  اصلاً اثری بر روی رول شدن به بیرون یا داخل ندارد. این نکته تنها با استناد به سلیقه کارفرما و محل نصب این نوع کرکره اتوماتیک انجام می‌پذیرد.

لازم به بیان است پرکاربردترین تیغه کرکره اتوماتیک  جهت کرکره‌هایی با ابعاد کم و متوسط، تیغه کرکره آلومینیومی سایز 80 و برای کرکره برقی‌های بزرگ تیغه کرکره آلومینیومی سایز 100 می‌باشد. معمولاً برای کرکره برقی های ابعاد کم با وزن سبک موتور توبلار توان 140 نیوتن-متر و برای کرکره برقی های متوسط و ابعاد وسیع‌تر از موتور ساید و یا موتور توبلار صنعتی با توان الکتریکی بالا استفاده می‌شود.

جنس تیغه کرکره برقی مغازه ، فروشگاه

مناسب‌ترین قیمت تیغه کرکره برقی در اصفهان و هم چنین پرکاربردترین تیغه های کرکره برقی مغازه، تیغه کرکره برقی آلومینیوم است. نوع دیگر نسبتاً گران‌تر تیغه کرکره پلی کربنات می باشد. تیغه آلومینیومی برای کرکره برقی هایی حداکثر ابعاد 12*12 متر و تیغه کرکره پلی کربنات بیشینه برای کرکره برقی هایی با ابعاد 7*7 متر قابل نصب می باشد.

قیمت کرکره برقی در اصفهان برای مغازه ، بانک ، فروشگاه

 در بعضی موارد کارفرما از گونه ها دیگر کرکره برقی برای مغازه یا فروشگاه خویش استفاده می‌نماید که به شناسایی آن‌ها می پردازیم، نوعی از تیغه ها با نام تیغه کرکره برقی پانچ شناخته می‌شود که معمولاً نمی توانند یک دهنه کرکره برقی را فقط با این گونه تیغه کرکره اجرا نمود ولی جهت ایجاد زیبایی در محل کسب و همچنین ورود نور به داخل معمولاً چند ردیف تیغه کرکره پانچ بصورت ترکیبی با تیغه کرکره برقی آلومینیومی کار می‌شود، در ضمن تیغه سمت چپ تیغه آلومینیومی غضروف دار است و خاصیت این گونه تیغه کرکره حرکت کاملاً آرام و بی صدا می باشد.

قیمت موتور کرکره برقی در اصفهان

برای کرکره برقی مغازه معمولاً از موتور تیوبلار و یا از موتور ساید می‌توان استفاده نمود. قیمت کرکره برقی در اصفهان به موتور آن بستگی دارد. که موتورهای ساید حدوداً 15% از موتورهای تیوبلار گرانتر می باشند. از مزایای موتورهای کرکره برقی تیوبلار می توان به این موارد اشاره نمود که این موتور فضای کمتری را اشغال می کنند . از مضرات آن این است که در صورت خرابی احتیاج است کل کرکره برقی باز شود تا اینکه موتور کرکره از شفت خارج شود. موتورهای ساید فضای بسیاری را اشغال می کنند و کرکره سنگین تری را حرکت می دهند.  از بیرون میتوان سریعاً موتور ساید را تعمیر و یا جایگزینی نمود. موتور کرکره برقی می تواند فاقد برق اضطراری و یا UPS دار باشد اما در هر دو گونه رها کن دستی نیز موجود است.

قیمت تیغه کرکره برقی در اصفهان نوع پارکینگ

انواع تیغه کرکره برقی پارکینگ از ارزان به گران:

کرکره برقی آلومینیوم

کرکره برقی غضروفدار

کرکره برقی پلی کربن شفاف

صدای تیغه کرکره پارکینگ

انواع تیغه کرکره برقی پارکینگ از بی صدا به کم صدا:

کرکره برقی غضروفدار

کرکره برقی پلی کربن شفاف

کرکره برقی آلومینیوم

قیمت کرکره برقی در اصفهان

موتور و قیمت کرکره برقی در اصفهان  درب پارکینگ

با توجه به اینکه تردد و باز و بسته شدن کرکره اتوماتیک پارکینگ به مراتب اغلب از کرکره برقی مغازه بیشتر است لذا بهتر است از موتور ساید استفاده شود که تعداد رفت و آمدها و توان آن بمراتب اغلب بیشتر از موتور تیوبلار است. همان طور که گفته شد نکثه قابل توجه این موتور این است که موتور ساید در صورت خراب شدن از بیرون قابلیت دسترسی دارد. و نیازی به پایین آوردن کل کرکره نیست. در کنار این برتری موتور توبلار نسبت به ساید این است که داخل رول پیمان می گیرد و فضای کمتری را می گیرد. در ضمن حدود 15% ارازنتر از موتور کرکره برقی ساید است. موتور های کرکره برقی پارکینگ در دو تیپ معمولی و حائز برق اضطراری UPS ارائه می شوند.

تجهیزات ایمنی کرکره برقی درب پارکینگ

جدای از قیمت کرکره برقی در اصفهان باید به نکات زیادی توجه کرد. به طور مثال فرض کنید در حال رد شدن از کرکره اتوماتیک پارکینگ هستید ناگهان همسایه ریموت را می فشرد. خودروی شما در زیر کرکره برقی است و کرکره برقی به سمت پایین دارد حرکت می‌کند. ناگهان با سقف خودروی شما تصادف نماید. پیشنهاد می‌شود حتماً فتوسل به‌عنوان سنسور ایمنی برای کرکره برقی پارکینگ نصب شود برای ساختمان‌های در حال ساخت بهتر است در آغاز کار کرکره برقی نصب شود و سپس ریل آن درون نما جاسازی شود تا اینکه امکان دست‌کاری ریل نباشد. در ضمن جهت ضد سرقت نمودن کرکره برقی پارکینگ رهنمود می‌شود بجای ریل آلومینیومی از ریل آهنی ضخیم بهره ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]

One thought on “قیمت کرکره برقی در اصفهان

  1. Pingback: قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک – فایتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *