درب اتوماتیک تقلبی را چگونه بشناسیم؟

درب-تقلبی

راه های تشخیص درب های اتوماتیک تقلبی از درب های استاندارد؟
درهای اتوماتیک غیر استاندارد چه ویژگی هایی دارند؟

برای پیدا کردن درب اتوماتیک تقلبی راه چندان سختی وجود ندارد، شما با استفاده از چندین راه می توانید پی ببرید که درب برقی اصفهان مدنظر شما استاندارد است یا نه. البته لازم به ذکر می باشد، بعضی از روش هایی  که برای کالای غیراصل بیان شده اند، تنها برای برخی از موارد قابل مشاهده است. همچنین موارد ذکر شده ممکن است در درب اتومات خریداری شده شما  نقشی نداشته باشد لوازم و تجهیزات  تقلبی در بسیاری از موارد شبیه به  کالای اصلی می باشد و تفاوت چندانی ندارد. البته  یک فرد خبره می تواند تشخیص دهد که این کالا اصلی می باشد یا خیر.

ویژگی درب های اتوماتیک غیر استاندارد:

این نوع از درب ها ویژگی هایی دارند که به راحتی می توان آن ها را نسبت به درهای اتوماتیک استاندارد تشخیص داد. این ویژگی ها عبارتند از:

قیمت ارزان

اولین گزینه که  شما می توانید تشخیص دهید که  درب برقی خریداری شده، دارای برند اصلی می باشد و در آن عیبی وجود ندارد این است که درب های اتوماتیک تقلبی معمولا با  قیمت اصلی آن ها کمی متفاوت و دارای قیمت کمتری می باشد.

فاقد برند معتبر

برند این نوع از درب ها با برند اصلی یکی نمی باشد برای این منظور شما می توانید این برند را با یک فرد خبره در میان بگذارید البته لازم به ذکر می باشد قیمت درب با توجه به  مدل های موجود در بازار ممکن است متفاوت باشد پس این گزینه نیاز به تخصص بیشتری نسبت به گزینه قبلی دارد.

نداشتن خدمات پس از فروش

حتما درب خریداری شده خود را  گارانتی کنید. با این کار می توانید یک سال یا چندین سال امنیت در خود را تضمین کنید هرچند در بعضی از مواقع  فرد نصاب درب اتومات از گارانتی محصول  صرف نظر میکند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *