درب اتوماتیک ضد سرقت در اصفهان

درب ضدسرقت در اصفهان

درب های اتوماتیک موارد مصرف زیادی دارند از جمله می توان از آن ها در درب ضدسرقت در اصفهان اشاره نمود این درب برقی مکانیزم و ویژگی دارد که دزد و سارق حتی با دستکاری نمودن آن نیز نتواند قفل آن را خراب کند و یا  بشکند و به داخل شرکت و یا واحد مسکونی ورود کند . حتی اگر بتواند به داخل مکان مورد نظر راه یابد این کار زمان خواهد برد بنابراین ابن درب باعث تاخیر نسبتا زیادی در ورود و نفوذ دزدان و سارقان می شود .
با توجه به این ویژگی هایی که گفته شد مشخص می شود که درب ضد سرقت از استاندارد مقاوم و با دوامی تشکیل شده است که تقریبا غیر قابل نفوذ می باشد و امنیت در این درب ها بسیار بالاتر از درب های اتوماتیک ساختمانی است . این استانداردهای درب اتوماتیک علاوه بر امنیت در مقابل دزدان باید در برابر حوادث پیش بینی نشده نیز امنیت داشته مانند آتش سوزی و غیره .مکانیزم به کار رفته در این درب ها عایقی است برای سرما و گرما و همین طور در مقابل رطوبت و سر و صدا ساختمان شما را ایمن خواهد کرد  . حال اگر تا به حال مشکل بزرگی مانند سرقت از خانه و یا مغازه برایتان پیش آمده باشد احتمالاً اولین چیزی که به ذهنتان رسیده است درهاست. درگذشته سارقان می توانستند به راحتی با باز کردن قفل و یا له کردن درب وارد ساختمان شوند. اما زمانی که این سرقت ها گسترده تر شد، دانشمندان سازه هایی به نام درب ضد سرقت را مطرح کردند. مجموعه پارسونیک نیز به عنوان یکی از پیش گامان در ارائه این درب ها در اصفهان شناخته می شود. اگر شما هم در مورد درب اتوماتیک ضدسرقت در اصفهان،کاربرد ها ویژگی های منحصربه فردشان کنجکاو هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک ضد سرقت چیست؟

یکی از خصوصیات ذاتی همه ما انسان ها گریز از خطر است که تنها با داشتن امنیت در هر مکانی به آرامش خواهیم رسید. به همین علت درب ضد سرقت به طور ویژه برای بالاتر بردن سطح ایمنی نسبت به درب های معمولی ساخته شده است. شما با نصب یک درب اتوماتیک ضدسرقت می توانید خود و سایر افراد ساختمان را از هر نوع مزاحمت و آسیبی در امان نگه دارید.
همچنین باتوجه به طرح و بودجه شما این درب ها با متریال های گوناگونی وجود دارند. این درب ها معمولاً در دو نوع اصلی ساخته می شود. یک نوع درب فولادی است که ظاهری شبیه به آهن فرفورژه داشته و دارای صفحه پشتی شیشه ای است. این درب به مراقبت و نگهداری نیاز دارد. نوع دوم شبیه به یک درب معمولی چوبی است؛ اما در اصل از فولاد با اتصالات محکم ساخته شده است. ترکیب چوب مصنوعی و هسته فولادی سنگین باعث افزایش امنیت و ماندگاری بالای درب در مقایسه با سایر نمونه های معمولی خواهد شد.

ویژگی های یک درب ضدسرقت

درب ضدسرقت در اصفهان در اشکال و اندازه های گوناگونی تولید می شوند؛ بنابراین شما حتماً می توانید یک نمونه را مطابق با نیاز و سلیقه خود پیدا کنید. یک درب ضد سرقت ویژگی های مختلفی را شامل می شود مانند:

قفل ایمن

می توان گفت که یکی از مهم ترین ویژگی های یک درب اتوماتیک ضد سرقت باکیفیت، قفل خوب است. یک قفل خوب می تواند به اندازه کافی بازدارنده باشد و به سارقان اجازه ورود به ساختمان را ندهد. اما برعکس یک قفل بد ساخته شده را می توان به راحتی سوراخ و چکش کرد. قفل ها به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. قفل ها با کنترل کلید در درب های ضد سرقت دارای کلیدهای ویژه ای هستند که معمولاً فقط توسط صاحبانشان می توانند کپی شوند. قفل های بدون کلید نیز با رمز باز می شوند که این رمز هرچند وقت یکبار تغییر می کند و نیاز به کلید را از بین می برند. قفل اثر انگشت نیز از نمونه های جدید است که با وجود گران بودنشان چون اثر انگشت هر شخص منحصربه فرد است می تواند بسیار ایمن باشد.

لولاهای نصب شده

در یک درب اتوماتیک ضدسرقت در اصفهان معمولاً این لولاها از دید پنهان اند. آن ها بادوام و مستحکم بوده و ورود متجاوزان به ساختمان را دشوارتر می کنند.

صفحه ضربه

صفحه ضربه دارای یک جعبه گرد فولادی است که می تواند ضعیف ترین قسمت سیستم درب ضد سرقت باشد. به همین علت معمولاً با حداکثر ایمنی در نظر گرفته می شود.

مزایای درب ضدسرقت اصفهان

بهتر است قبل از این که یک درب ضد سرقت را برای ساختمان خود نصب کنید به مزایای قابل توجه این محصولات که می توانید از آن ها بهره مند شوید نگاهی بیندازید. تعدادی از این مزایا عبارت اند از:

بالابردن ایمنی

یک درب  اتوماتیک ضد سرقت همان طور که از اسمش پیداست اولین اقدام اساسی است که شما می توانید با انجام آن امنیت خانه، مغازه و یا هر ساختمان دیگری را افزایش دهید. به خصوص اگر مدیریت یک ساختمان تجاری را برعهده دارید ایمنی کارکنان و مشتریان باید همیشه از اولویت های اصلی شما باشد.

محافظت از ساختمان

اگر ملک شما در منطقه ای قرار دارد که مستعد بلایای طبیعی است می توانید با نصب یک درب ضد سرقت این خطرات را به خوبی مدیریت کنید. این درب ها با به حداقل رساندن هرگونه آسیب ناشی از عوامل انسانی و یا عوامل طبیعی مانند شرایط آب وهوایی سخت، آتش سوزی، حشرات و سایر آفات، دود و … از ساختمان شما به خوبی محافظت می کنند.

جذاب تر کردن ظاهر ساختمان

یکی دیگر از مزایای درب ضدسرقت در اصفهان  زیباسازی فضای داخلی ساختمان هاست. یک قاب خوش رنگ و طرح می تواند جلوه و ظاهر بصری زیبایی را برای ملک شما ایجاد کند. این ویژگی در رونق کسب وکار و توانایی جلب مشتری برای ساختمان های تجاری نیز تأثیرگذار است.

کاهش هزینه ها

نصب یک درب امنیتی در مقایسه با نمونه های معمولی معمولاً گران تراست اما با کاهش هزینه های بازسازی و نوسازی ساختمان همراه با خصوصیات دیگر می تواند به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل شود.

کاربردهای درب ضدسرقت

این درب های امنیتی در کنار ظاهری شیک و ویژگی های خود کاربردهای گوناگونی دارند که عبارت اند از:

  • درب ضدحریق که برای جلوگیری از گسترش آتش و دود ناشی از آن طراحی شده است.
  • درب بالستیک که از ساختمان در برابر تیر محافظت می کند.
  • درب بازداشت که معمولاً در زندان ها و بازداشتگاه ها استفاده شده و مانعی برای نگه داشتن افراد محسوب می شود.
  • درب محافظ تشعشعات و فرکانس های رادیویی نیز در جهت حفظ ایمنی مراکز و تأسیساتی که بر روی داده های آزمایشگاهی تحقیق می کنند طراحی شده است.
  • درب طوفان نیز برای مقاومت در برابر بادهای شدید استفاده می شود.
  • درب مراکز روان پزشکی که نقش مهمی در ایمنی بیماران و کارکنان این مراکز ایفا می کند.

سخن پایانی           

با توجه به مطالب گفته شده و مزایای فوق العاده یک درب ضدسرقت اگر شما نیز خواهان نصب یکی از آن ها برای منزل و یا فروشگاه خود هستید می توانید همین الان با دریافت راهنمایی های لازم از مجموعه پارسونیک تولید کننده انواع درب برقی در اصفهان درب موردنیاز خود را انتخاب کرده و با نصب بی دردسر آن توسط این شرکت، خیال خود را برای همیشه راحت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *