چگونه جک پارکینگ تقلبی از اصل را تشخیص دهیم؟

تشخیص جک پارکینگ تقلبی از اصل

یکی از اجزای اصلی درب های اتوماتیک پارکینگی، جک ها هستند که بخشی از عمل باز و بسته شدن خودکار درب را به عهده دارند. استفاده از جک پارکینگی در این چند سال اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است؛ زیرا دیگر نیازی به پیاده شدن از ماشین برای باز و بسته کردن درب نیست و رفت و آمد از درب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان به راحتی صورت می گیرد. مسئله ای که در این باره اهمیت دارد تشخیص جک پارکینگ تقلبی از اصل است چون برندهای زیادی مشغول تولید جک های پارکینگی هستند که برای ساخت محصولات خود از تجهیزات نامرغوب استفاده می کنند. شما می توانید برای خرید جک پارکینگ اصل از طریق فروشگاه پارسونیک اقدام کنید.

اهمیت استفاده از جک پارکینگ اصل

پیشرفت تکنولوژی دلیل اصلی مدرن شدن جک های پارکینگ امروزی است تا امنیت ساختمان ها را بیشتر کنند و مانع از بروز آسیب های احتمالی شوند. با وجود پیشرفت های بسیاری که در این زمینه صورت گرفته است، هنوز هم آسیب هایی ناشی از جک ها در عملکرد درب ها تأثیر می گذارد و حتی در برخی موارد جدی تر باعث آسیب به انسان ها به خصوص کودکان و یا حیوانات می شود. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث بروز این نوع آسیب ها می شود استفاده از جک های پارکینگی تقلبی است. از این رو لازم است تا شما بتوانید جک پارکینگ اصل را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید. حتی در برخی موارد افراد به دلیل کم کردن هزینه های خود به سراغ جک های تقلبی می روند؛ اما لازم است بدانید که با این کار نه تنها هزینه ها کاهش پیدا نمی کند بلکه آسیب های وارده باعث دوچندان شدن هزینه ها خواهد شد.

تشخیص جک پارکینگ تقلبی از اصل

نحوه تشخیص جک پارکینگ اصل از تقلبی

زمانی که شما بخواهید درب پارکینگ خود را به نوع اتوماتیک ارتقاء دهید باید به دنبال یک جک پارکینگ اصل باشید. درب پارکینگ اتوماتیک مناسب باعث بالا رفتن امنیت خانه شما می شود و شرایط دسترسی راحت تری را برای ورود و خروج شما از خانه فراهم می کند. در هنگام تشخیص جک پارکینگ اصل حتماً باید به وجود سنسورها توجه کنید. سنسورهای سالم هنگام تشخیص مانع، از بسته شدن درب ها جلوگیری خواهند کرد و تضمین می کنند که آسیبی به اموال شما یا اشخاص وارد نشود. لازم است تا سنسورها در موقعیت صحیح قرار گیرند تا پرتو مادون قرمز به درستی در اثر قرارگیری موانع قطع شود. توجه کنید که شاید عملکرد اشتباه سنسورها باعث بروز حوادث شود و جک پارکینگ مشکلی نداشته باشد. پس بهتر است قبل از هر چیز از بابت سالم بودن سنسورها مطمئن شوید و سپس برای برطرف کردن مشکل جک پارکینگ اقدام کنید.
مورد دیگری که باید در هنگام خرید در تشخیص جک پارکینگ اصل از تقلبی به آن توجه داشته باشید، برند سازنده محصول موردنظر است. شرکت های زیادی در زمینه ساخت این جک ها فعالیت می کنند و لازم است تا شما بهترین آن ها را شناسایی کنید. شما می توانید برای این کار از بررسی محصولات شرکت های مختلف و مشورت گرفتن با افراد متخصص کمک بگیرید. توجه به کشور سازنده محصول نیز اهمیت دارد. مشاورین پارسونیک می توانند در این زمینه به شما کمک کنند تا تصمیم گیری درست و راحتی داشته باشید. همچنین علامت هایی که روی بدنه جک پارکینگ حک شده است می تواند در تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصول به شما کمک کند. مسئله ی دیگری که باید در نظر داشته باشید، قیمت جک پارکینگ است. شاید با خود فکر کنید که قیمت بالای محصول نشان از کیفیت خوب و مرغوبیت آن دارد؛ اما توجه کنید که برخی برندها محصولات خود را با قیمت بالا عرضه می کنند تا مشتری متوجه عیب های آن نشود.

جک پارکینگ اصل

خرید جک پارکینگ از فروشگاه پارسونیک

فروشگاه پارسونیک سال هاست که در زمینه فروش و تولید انواع درب اتوماتیک در اصفهان و تجهیزات آن ها فعالیت دارد؛ از این رو می تواند در تشخیص جک پارکینگ اصل از تقلبی شما را راهنمایی کند. مشاورین پارسونیک با تجربه و تخصص کافی و لازمی که در این زمینه دارند به شما کمک می کنند تا بهترین جک پارکینگ را با توجه به نیاز خود و هزینه ای که مدنظر دارید، خریداری کنید. همچنین در صورت بروز مشکل در محصول موردنظر می توانید از خدمات پس از فروش پارسونیک استفاده کنید. اگر جک پارکینگ با مشکلی مواجه شود، کارشناسان آن را برایتان تعمیر می کنند یا با یک محصول جدید و تازه تعویض خواهند کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *