بررسی نکات مهم قبل از خرید درب اتوماتیک

نکات مهم در انتخاب درب اتوماتیک

زمانی که ساخت بناهای مختلف رو به اتمام باشد، سازندگان باید به فکر تأمین امنیت ساختمان مورد نظر از طریق تهیه درب های مناسب باشید. امروزه درب های اتوماتیک جایگزین درب های معمولی و قدیمی شده اند که در بیشتر ساختمان ها مورداستفاده قرار می گیرند. تأمین رفاه، راحتی و امنیت بیشتر از طریق انواع مختلف  این درب ها باعث شده تا اکثر مردم به خرید آن ها روی بیاورند. مسئله ای که دراین باره وجود دارد این است که شما باید قبل از خرید درب های برقی نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. از این رو ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با نکات مهم قبل از خرید درب اتوماتیک آشنا کنیم.

آشنایی با درب های اتوماتیک

یکی از انواع درب های ساختمانی که امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، درب های اتوماتیک هستند. این نوع درب ها همان طور که از نامشان مشخص است به صورت خودکار باز و بسته می شوند و دیگر نیازی به استفاده از نیروی دست کاربران ندارند. در واقع موتور و بردهای الکتریکی نصب شده بر روی درب، عمل باز و بسته شدن را انجام می دهند. این قابلیت باعث سهولت در رفت و آمد برای افراد سالمند و ناتوان می شود و حتی رانندگان بدون نیاز به پیاده شدن برای باز کردن درب پارکینگ می توانند با استفاده از ریموت کنترل به راحتی درب را باز کنند.

درب های اتوماتیک چه مزایایی دارند؟

مزایای زیادی برای درب های اتوماتیک وجود دارد که تعدادی از آن ها را در ادامه معرفی می کنیم:

بالا بردن امنیت ساختمان

برای ساخت درب های اتوماتیک از استانداردهای بین المللی استفاده می کنند تا در برابر سارقان به اندازه کافی ایمن باشند و امنیت محل مورد نظر شما را فراهم کنند.

 ایجاد ظاهری زیبا

این درب ها بر خلاف درب های معمولی، ظاهری زیبا و شیک دارند و جلوه ای لوکس و زیبا برای ساختمان شما فراهم می کنند.

تنوع بالا

تنوع بالای درب های برقی به شما اجازه می دهد تا متناسب با سلیقه، نوع ساختمان و نیاز خود بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

جلوگیری از ورود آلودگی ها و بیماری ها

به دلیل وجود سنسورهای حرکتی و قابلیت کنترل تردد، این درب ها خیلی باز نمی مانند و در نتیجه از ورود آلودگی ها، ویروس ها و باکتری ها به خصوص در مکان های حساس مانند بیمارستان ها جلوگیری می کنند؛ بنابراین یکی از نکات مهم قبل از خرید درب اتوماتیک توجه به کاربری محل موردنظر است.

جلوگیری از هدر رفتن انرژی

سنسورهای حرکتی که بر روی درب های برقی نصب می شوند، می توانند با کنترل تردد از باز ماندن بیش از حد درب ها جلوگیری کنند و در نتیجه باعث صرفه جویی مصرف انرژی شوند.

نکات مهم قبل از خرید درب اتوماتیک

 

نکات مهم قبل از خرید درب اتوماتیک

بودجه خود را در نظر بگیرید

عوامل مختلفی مانند ابعاد، محل موردنظر، جنس و مدل در قیمت درب های اتوماتیک تأثیرگذار هستند. با این وجود شما باید بودجه ای که قصد دارید برای خرید این نوع درب ها اختصاص دهید را در نظر داشته باشید. برند و شرکت تولید کننده نیز یکی دیگر از پارامترهای مؤثر در قیمت درب های اتوماتیک هستند که شما با یک تحقیق ساده می توانید اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید. گروه پارسونیک یکی از فعالان متخصص در حوزه درب های اتوماتیک است که برای آگاهی از قیمت درب های مختلف تنها لازم است تا با مشاورین این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

میزان امنیت مورد انتظار

شیوه ساخت درب های اتوماتیک به گونه ای است که حتی از راه دور می توان تردد را زیر نظر گرفت و از ورود افراد متفرقه جلوگیری کرد. هرکدام از درب های اتوماتیک بسته به ساختار و مدلی که دارند تا حدی امنیت را برقرار می کنند. در صورتی که پارامتر امنیت برایتان اهمیت دارد حتماً باید این موضوع را با کارشناسان در میان بگذارید تا آن ها درب هایی با بالاترین ایمنی را برای شما در نظر بگیرند.

میزان تردد

اگر میزان رفت و آمد در مکانی که قرار است درب برقی را برای آن نصب کنید، زیاد باشد باید به دوام و ماندگاری بالای درب توجه کنید و به سراغ گزینه هایی بروید که از مواد مرغوب و باکیفیت در ساخت آن ها استفاده کرده باشند. باز و بسته شدن پیوسته درب ها، طول عمر آن ها را کاهش می دهد. در این مورد درب های اتوماتیک کشویی پارسونیک بهترین گزینه خواهند بود.

توجه به لوازم جانبی درب اتوماتیک

زمانی که شما یک درب اتوماتیک را نصب کنید بعد از مدتی ممکن است یک قطعه از آن دچار مشکل شود و نیاز به تعویض داشته باشد؛ پس لازم است تا دربی را انتخاب کنید که تمام قطعات آن در کشور موجود باشد تا به راحتی بتوان مشکل به وجود آمده را برطرف کرد. مشاورین گروه پارسونیک در این زمینه می توانند شما را راهنمایی کنند.

توجه به ظاهر ساختمان

ساختمان ها با توجه به کاربری شان، معماری های متفاوتی دارند و از طرفی درب های اتوماتیک نیز در انواع مختلفی تولید می شوند. از این رو توجه به ظاهر ساختمان یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید درب اتوماتیک است که در این زمینه شما می توانید روی نظر و کمک متخصصان و افراد کارشناس پارسونیک حساب باز کنید. این افراد متخصص پس از بررسی ظاهر ساختمان و دیگر پارامترها، بهترین درب اتوماتیک را به شما معرفی خواهند کرد.

 انتخاب درب اتوماتیک

خرید انواع درب اتوماتیک از فروشگاه پارسونیک

فروشگاه پارسونیک در زمینه فروش و تولید انواع درب های اتوماتیک مانند کرکره برقی، درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک پارکینگی و موارد دیگر فعالیت دارند. شما برای خرید هرکدام از انواع این درب ها می توانید با مشاورین پارسونیک تماس بگیرید تا آن ها برای بررسی محل موردنظر به صورت حضوری مراجعه کنند. بعد از بررسی تمام پارامترها و در نظر گرفتن موارد موردنظرتان، درب انتخابی شما وارد مرحله ساخت می شود و بعد از پایان ساخت برای نصب و راه اندازی آن افراد متخصص فروشگاه مراجعه خواهند کرد.

تنوع بالای درب های اتوماتیک می تواند هنگام انتخاب، شما را دچار سردرگمی کند. از این رو لازم است تا هنگام خرید، مواردی را در نظر داشته باشید. نکات مهم قبل از خرید درب اتوماتیک عبارت اند از:

انسان همواره با خرید کالا های مورد نیاز خود سعی بر برطرف کردن نیاز خود داشته است. خرید آگاهانه هر کالایی می تواند نقشی مهم و اساسی در رفع نیاز های انسان بگذارد، هم چون سایر محصولات در هنگام خرید توجه به برخی فاکتور ها مهم و اساسی است. این نکات مهم در انتخاب درب اتوماتیک نیز عاملی تاثیر گذار هستند.

نکات مهم در انتخاب درب اتوماتیک در اصفهان هم مانند تمامی کالا های دیگر وجود دارد که نیاز به داشتن دانش و آگاهی متناسب درباره چگونگی کاربرد و رفع و رجوع نیاز های حال و آینده مشتری است.

به عنوان مثال در گزینش یک درب برقی که برای رفع نیاز عابران پیاده راه اندازی شده چندین نکته اساسی وجود دارند. نکات مهم در انتخاب درب شامل موارد زیر هستند:

۱. چگونگی کاربری محل (به عنوان نمونه نوع نیاز به درب اتوماتیک در یک هتل با ادارات دولتی و بیمارستان ها و مراکز خرید متفاوت است )

۲. مقدار عبور و مرور (ترافیک روزمره)

۳. میزان بودجه مشخص جهت تهیه و نصب اتوماتیک مورد نیاز

درب های اتوماتیک که جهت تسهیل عبور و مرور عابر پیاده طرح ریزی شده و تولید می شوند از نظر نوع عملکرد به انواع زیر تقسیم می گردد:

۱. درب اتوماتیک کشوئی در اصفهان ( Sliding automatic door )

۲. درب اتوماتیک لولائی در اصفهان  ( Swing automatic door )

۳. درب های اتوماتیک گردان  ( automatic revolving door )

۴. درب های اتوماتیک باد بزنی ( Floding automatic door )

توجه به مشخصات و ویژگی های محل مورد نظر و انجام انتخاب مناسب با توجه به اطلاعات در دسترس می تواند از نکات مهم در انتخاب درب اتوماتیک باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *