درب اتوماتیک فروشگاهی در اصفهان

درب اتوماتیک فروشگاهی در اصفهان

مزیت درب اتوماتیک فروشگاهی

درب اتوماتیک فروشگاهی در اصفهان جز آن دسته از درب ها هستند که بسیار مورد توجه قرار میگیرد. کاربردهای درب اتوماتیک در فروشگاه موجب آسانی در رفت و آمد و برقراری نظم می شود. در تعریف این سیستم می توان گفت درب فروشگاه دربی است هوشمند که هر شخص بدون لمس کردن درب از فاصله معین می توانند درب باز یا بسته می شود.یکی از مزیت های مهم این نوع در صرفه جویی در انرژی و امنیت بیشتر است. درب اتوماتیک فروشگاه باعث برقراری امنیت هر چه بیشتر می شود چرا که مجهز به حس گرهایی است که هنگام شب با بسته شدن به راحتی باز نمی شود. درب برقی فروشگاهی علاوه بر سرعت در عبور و مرور نوعی باعث جلب توجه و خوشآمدگویی مراجعه کنندگان و مشتریان به فروشگاه هم می شود که طبق تحقیقات صورت گرفته تاثیر بسزایی در ذهن افراد دارد. استفاده از درب اتوماتیک اصفهان برای افراد پیر یا ناتوان کاربرد دارد زیرا می توانند به راحتی درب باز یا بسته می شود.

انواع درب اتوماتیک در مراکز خرید

درب های اتوماتیک مراکز خرید یا فروشگاه ها به دو دسته الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک تقسیم می شوند. بیشتر درب های فروشگاهی اتوماتیک الکتروهیدرولیک هستندکه برای رفت و آمدهای بالا در فروشگاه ها استفاده می شود. از درب بازکن های الکترومکانیک بیشتر در جاهایی استفاده می شودکه دارای رفت و آمدهای کمتری هستند.

جنس درب اتوماتیک فروشگاهی چیست؟

عمدتا جنس درب اتوماتیک فروشگاهی شیشه ای هستند زیرا زیبایی بصری خاصی دارند و آسان تر باز و بسته می شوند. علاوه بر طراحی زیبا این درب ها از مواد اولیه خاصی استفاده می کنند و از لحاظ زیست محیطی یا اقتصادی بسیار کاربردی هستند.

نکته دیگر در ساخت درب اتوماتیک مراکز خرید  استفاده از مواد اولیه مطلوب است زیرا با توجه به تعداد مراجعه کنندگان که تعدادی بالای صد نفر دارند سعی بر این است که درب ها را با مواد اولیه و مقاومت بالا بسازند که پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای برای فروشگاه ها

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای اصفهان در فروشگاه ها بسیار مناسب و بجا است زیرا از نظر ظاهری بسیار شیک و زیبا بوده ودر ذهن مشتریان اثر مثبت میگذارد.  در فروشگا ها اولین چیزی که ذهن مشتری را درگیر می کند درب اتوماتیک فروشگاهی است. آنها با مشاهده زیبایی درب انگیزه وردو به مغازه را دریافت میکنند.

درب برقی فروشگاهی در اصفهان

درب اتوماتیک شیشه ای مغازه

درب شیشه ای اتوماتیک مغازه از زییباترین نوع درب ها برای حفظ زیبایی و امنیت است. بعد از تغییرات عمده درب اتوماتیک یکی از بهترین نوع درب ها درب اتوماتیک فروشگاهی و مغازه است.

قیمت درب اتوماتیک فروشگاهی – قیمت درب شیشه ای برای مغازه

پارسونیک دور جهت سهولت در انتخاب و تصمیم گیری بعد از تماس شما به کارشناس فروش قیمت ها را به شما اعلام می کند. شما عزیزان با خیالی آسوده اقدام به تصمیم گیری جهت خرید و سفارش و دریافت محصول خود باشید. نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که درب اتوماتیک شیشه ای بسته به نوع موتور و دستگاه ها متفاوت خواهد بود و بیشتر مغازه دارها خواستار تغییر درب اتوماتیک برای ورودی مغازه خود هستند به همین جهت شما با یک تماس با پارسونیک در از قیمت ها مطلع شوید. از آنجایی که قیمت درب شیشه ای برای مغازه بسته به نوع درب انتخابی شما متفاوت خواهد بود اغلب کارفرمایان خواستار اجرای درب اتوماتیک برای ورودی مغازه های خود هستند به همین دلیل لیست قیمت درب شیشه ای مغازه برای شما عزیزان ارائه شده است.

انواع درب ورودی مغازه

درب اتوماتیک فروشگاهی در اصفهان را اگر با استفاده از شیشه های مقاوم و نشکن سکوریت بسازند بسیار مفید هستند. از آنجایی که درب های اتوماتیک شیشه ای برای مغازه دارای تنوع بسیاری می باشد براساس کاربرد و میزان تردد میتوان انواع خاصی در نظر گرفت.درب اتوماتیک مغازه دارای انواع درب های شیشه ای دستی یا اتوماتیک شیشه ای در مدل ها کشویی، اسلایدینگ، گرد، و چندین مدل استفاده کرد که هریک از آن را می توان بر اساس عرض بازشوها و میزان مساحت قابل اشغال انتخاب و استفاده کرد. برای مثال در مغازه ها و فروشگاه هایی که میزان تردد بالایی دارد و عرض ورودی آن بسیار بزرگ می باشن. بهترین نوع درب اتوماتیک فروشگاهی چند لت اسلایدینگ می باشد. .

انواع شیشه برای درب اتوماتیک شیشه ای مغازه

چندین سال پیش برای درب اتوماتیک فروشگاهی در اصفهان یا مغازه از انواع شیشه خام و فلوت استفاده می شد. اما به دلیل آسیب پذیر بودن آن در اثر ضربه کوچکی شکسته و موجب برهم زدن نظم مغازه ها می شدند. در آن زمان نا امنی به دلیل مقاومت کم و آسیب پذیر بودن درب شیشه ای مغازه می بودبه همین برای اینکه ایمنی فضا تامین گردد و بتوان بدون دغدغه با آسودگی خاطر از درب شیشه ای برای مغازه استفاده کرد به دنبال یک نوع شیشه مقاوم تر و ایمن تر نسبت به شیشه خام بود. لذا بهترین گزینه برای استفاده از این نوع درب هاشیشه سکوریت می بود. زیرا علاوه بر اطمینان در این نوع درب ها برای هر مکان از استحکام کافی برخوردار هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *