انواع اپراتور برای درب های نفررو

درب-اتوماتیک-نفررو

اپراتور درب های نفر رو اتوماتیک یکی از کاربردی ترین گزینه های سخت افزاری درب ها است؛ چراکه این جزء می تواند درب سنتی شما را به درب اتوماتیک تبدیل کند. اپراتورهای این درب ها به بالای در وصل می شوند و وقتی فعال می شوند، در را باز می کنند تا افراد مجبور نباشند خودشان آن را باز کنند. در ادامه، اپراتور برای مدت زمان مشخصی منتظر می ماند تا فرد از در عبور کند و سپس درب را به طور ایمن پشت سر آن ها می بندد. در اینجا آنچه شما باید در مورد انواع مختلف اپراتور برای درب های نفر رو و مزایایی که می توانید از نصب آن بر روی درب خود دریافت کنید، آورده شده است.

اپراتور درب اتوماتیک چگونه کار می کند؟

اپراتورهای درب های اتوماتیک نفر رو برای باز کردن درب ساختمان شما از نیروی برق استفاده می کنند. این اپراتورها همچنین دارای نوعی ویژگی ایمنی برای جلوگیری از بسته شدن درب بر روی شخصی هستند که از آن برای تردد استفاده می کند. معمولاً این اپراتور که در بالای درب نصب شده است می تواند به راحتی درب را باز و بسته کند. همچنین اگر شخصی هنوز در قسمت ورودی درب است به آن هشدار دهد تا با در برخورد نکند.
اکثر اپراتورهای درب های اتوماتیک نفر رو برای شروع باز کردن درب باید توسط عاملی فعال شوند؛ اما برخی از اپراتورها فقط زمانی فعال می شوند که شخصی شروع به باز کردن در کند، درصورتی که برخی دیگر کاملاً اتوماتیک هستند.
اپراتور ممکن است به حسگر حرکتی حساس باشد و وقتی کسی به سمت در می رود، فعال می شود یا ممکن است با یک دکمه امکان باز و بسته شدن درب در اختیار شما قرار گیرد. به طور معمول، این دکمه های فشاری برای درب هایی قابل دسترسی هستند که روی دیواری در سطح پایین قرار می گیرند تا کسانی که روی ویلچر هستند بتوانند به راحتی از آن ها بهره ببرند. در نهایت، با مشورت مشاورین مجرب پارسونیک می توانید درب اتوماتیک نفر رو با اپراتور مناسب شرایط خود را خریداری کنید که سیستم کنترل دسترسی منحصربه فردی برای شما داشته باشد.

انواع اپراتور برای درب های نفر رو

انواع اپراتور درب اتوماتیک

انواع مختلفی از اپراتور درب اتوماتیک در اصفهان برای شرایط مختلف مانند اپراتور رکورد، سی ثه و لابل با رنج قیمتی متفاوت به بازار عرضه شده و در اختیار کاربران مختلف هستند. از این رو، شما می توانید با توجه به بودجه و شرایط ساختمان خود تصمیم به تهیه هر کدام از این اپراتورهای مخصوص درب اتوماتیک نفر رو بگیرید؛ البته هرکدام از این اپراتورها عملکرد متفاوتی دارند که در ادامه چند نوع آن را بررسی می کنیم:

  •  برخی از این اپراتورهای درب برقی به افراد کمک می کنند تا درب را به صورت دستی باز کنند و برای باز کردن درهای سنگین تر بسیار عالی هستند.
  • یک نوع دیگر از اپراتورهای درب برقی، روند حرکت درها را کندتر از حد معمول خواهد کرد که برای درهایی که افراد ممکن است زمان زیادی برای عبور از آن ها صرف کنند مانند افراد دارای معلولیت ایده آل هستند.
  • در آخر اپراتورهای درب خودکار معمولی وجود دارند که درها را کاملاً مستقل از کاربر و با سرعت معمولی حرکت می دهند.

اپراتور برای درب های نفر رو

مزایای اپراتور برای درب های نفر رو

افزودن اپراتور درب اتوماتیک به درب ها مزایای زیادی دارد؛ بنابراین در اینجا دو دلیل برای انتخاب این نوع اپراتورها را ذکر خواهیم کرد.

هزینه کم

اضافه کردن این اپراتورها می تواند مقرون به صرفه تر از تعویض درب سنتی با درب برقی باشد. هنگامی که تصمیم به اضافه کردن اپراتور به درب نفر رو فعلی خود گرفته اید، به این معنی نیست که شما باید درب سنتی خود را حتماً تعویض کنید. اگر از درب دستی فعلی خود راضی هستید، این یک مزیت بزرگ به شمار می رود؛ چراکه احتمالاً اپراتور نیز به خوبی روی آن نصب شود و کار کند. البته در نظر داشته باشید که اضافه کردن اپراتور به درب فعلی شما ممکن است کمی دردسرساز باشد و یا ظاهر خوبی نداشته باشد.

راحتی کاربر

درب های اتوماتیک از هر نوعی مناسب هستند و اغلب مشتریان را تا حد خوبی راضی نگه می دارند. همچنین این درب ها کمک می کنند که جابجایی افراد و وسایل به داخل و خارج از ملک شما راحت تر باشد. از این رو، اگر با درب سنتی خود برای تردد دچار مشکل شده اید، استفاده از اپراتور برای درب های نفر رو می تواند یکی از گزینه هایی باشد که برای تغییر شرایط به استفاده از آن فکر کنید.

جمع بندی

امروزه با وجود انتخاب های متنوع، خریداری انواع درب برقی در اصفهان و یا تهیه اپراتور برای درب های سنتی می تواند کمی سخت باشد. در واقع خرید اپراتوری که از زیبایی نمای خانه شما کم نکند، به خوبی کار کند، متناسب با بودجه شما باشد و موجب راحت تر شدن تردد از قسمت ورودی ساختمان شود، راحت نیست؛ اما شما می توانید با استفاده از کمک مشاورین و تکنسین های ماهر گروه پارسونیک بهترین اپراتور ممکن برای درب ساختمان خود را برگزینید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *