درب اتوماتیک ریلی در اصفهان

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک ریلی

سلام با سری دیگر از مقالات اطلاع رسانی پارسونیک در خدمت شما هستیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی درب اتوماتیک ریلی در اصفهان بپردازیم.

درب اتوماتیک ریلی یک مکانیزم قدرتمند برای مصرف‌ها و مکان‌های گوناگونی ازجمله ورودی انبارها، کارخانه ها و ادارات دولتی است. این نوع درب اتوماتیک در اصفهان عمدتاً مشاهده می‌شود. این نوع در یک راه حلی کارساز برای درب‌های سنگین و مکان‌های پر رفت و آمد می‌باشد. با استفاده از این مکانیزم ساده و همین‌طور مؤثر شما می‌توانید یک در ورودی تمام اتوماتیک برای ورود و خروج از پارکینگ خود داشته باشید. درب اتوماتیک ریلی به گونه ای ساخته شده است که یک لنگه در با طول 2/5 متر را به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست به حرکت درمی‌آورد؛ و فضای ورودی را به صورت کامل باز می‌کند.

درب اتوماتیک ریلی

 کاربرد درب اتوماتیک ریلی

کاربرد این درب‌ها برای مکان‌هایی با خصوصیات زیر توصیه می‌شود:
اگر به تمام فضای ورودی پارکینگ نیاز داشته باشید و اندازه‌ی درب به قدری بزرگ باشد که استفاده از مدل‌های مشابه مقرون به‌صرفه نباشد این نوع درب توصیه می‌شود. در این موارد محدودیتی برای استفاده از درب ریلی اتوماتیک وجود ندارد. از درب بازکن ریلی می‌توان در پارکینگ‌های مسقف و باز استفاده نمود زیرا که باز و بسته شدن این درب اتوماتیک کم‌صدا است و برای ساکنین مجتمع آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند.
مزیت و کارایی این نوع در این است که معمولاً باز و بسته شدن این درب کم‌صدا می‌باشد. ازجمله معایبی که برای این نوع درها می‌توان برشمرد داشتن فضایی معادل اندازه ی خود درب در سمت چپ یا راست آن است.

ساختار درب اتوماتیک ریلی

حتماً این سؤال برای شما ایجاد شده است که ساختار در اتوماتیک ریلی به چه صورت است.
ساختار درب اتوماتیک ریلی به این صورت است که یک لنگه درب که اکثراً از دو و نیم متر عرضش بیشتری دارد به صورت کشویی به سمت راست یا چپ می‌رود و محیط ورودی را در کل باز می‌کند. از محدودیت‌ها یا نکات منفی برای درب‌های ریلی می‌توان به سرعت پایین آن به هنگام باز و بسته شدن در و همچنین الزام داشتن فضایی آزاد معادل اندازه خود درب در سمت چپ و راست آن است. جک‌های درب ریلی آن چنان تفاوتی با یک دیگر ندارند و مشابه عمل می‌کنند.
فاکتورهای انتخاب درب اتوماتیک ریلی
وزن و سنگینی درب اتوماتیک پارکینگ
درست است که عرض درب نیز باید مورد توجه قرار گیرد اما باید برای وزن درب در انتخاب جک درب اتوماتیک درب ریلی باید دقت کرد.

شیب و ساختار درب پارکینگ

دومین گزینه شکل و ساختار درب اتوماتیک پارکینگ است. برای مثال یک درب ریلی با تیرک عمودی 25mm با فاصله طولی 150mm بین هریک از آن‌ها نسبت به درب پارکینگی با ساختار یک تیرک عرضی که در سرتاسر عرض درب قرار گرفته است در برابر باد کمتر به صورت عایق عمل می‌کند و به جک درب اتوماتیک کمتر فشار می‌آید. باید به عایق بودن و همچنین مقاومت درب پارکینگ در برابر باد و طوفان با ویژگی‌هایی چون موقعیت مکانی درب، ابعاد درب، زیربنا و پایه درب پارکینگ که از مهم‌ترین گزینه ها هستند توجه کرد. به عنوان مثال درب‌های پارکینگی با ساختار دارای یک تیرک عرضی در محل‌هایی مانند مکانی ساحلی که در معرض وزش باد هستند، عایق عمل می‌کند و واضح و مسلم است که فشار بیشتری به جک درب بازکن وارد می‌شود.

میزان تردد کاربران درب اتوماتیک ریلی

میزان استاندارد تردد روزانه درب ریلی حداقل 50 بار است. تردد بالا نیز مانند تردد 25 وسیله نقلیه در عرض نیم ساعت صبح و 25 مرتبه باز و بسته شدن درب اتوماتیک در عرض نیم ساعت در بعدازظهر متوسط تردد است. به این صورت برای انتخاب جک درب اتوماتیک باید میزان تردد را در نظر گرفت.

شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط فروش جک درب اتوماتیک ریلی و قیمت جک درب اتوماتیک کلیک کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

امتیاز ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *