درب اتوماتیک در اصفهاندرب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان

درب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان

باز کردن و بستن درب پارکینگ یکی از کارهای روزمره است که با آن سر و کار داریم. در سال های قبل برای خارج نمودن اتومبیل از پارکینگ باید یک دور به صورت دستی درب را باز کرده و پس از خارج کردن ماشین دوباره درب را می بستیم. این کار نه تنها بسیار زمان بر بود، بلکه خطرات و ناراحتی های جسمانی نیز به همراه داشت.
در حالت عادی، پس از خارج کردن ماشین باید یک دور آن را خاموش و پس از بستن درب پارکینگ دوباره ماشین را روشن می کردیم و گاهی افراد، برای اتلاف وقت کمتر ماشین را روشن رها می کردند که همین امر، خطر سرقت ماشین را افزایش می داد. همچنین انجام این کار به صورت دستی نه تنها به دست ها فشار وارد می کرد بلکه کمر و گردن را نیز در معرض فشار قرار می داد. تکرار هر روزه این امر باعث آسیب های جدی در طولانی مدت می شد. با این حال، امروزه به دلیل مزیت های مختلف بیشتر شاهد استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان و کلان شهرها هستیم.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ

همان طور که کمی پیش به آن اشاره کردیم اولین و شاید مهم ترین مزیت درب اتوماتیک پارکینگ، امنیت است. چه در خانه های شخصی و چه آپارتمان ها، حفظ امنیت امری ضروری است. این درب اتوماتیک در اصفهان بدون نیاز به پیاده شدن از ماشین این امکان را به شما می دهد که درب را باز و بسته کنید. این امر جدای از پیشگیری از سرقت خودرو، برای سرنشینان نیز آرامش و امنیت را فراهم می کند. همچنین به دلیل سریع بودن روند باز و بسته شدن درب، از ورود افراد ناشناس، حیوانات و آشغال نیز به پارکینگ جلوگیری می شود. این خود مزیت دیگری به همراه دارد که همان صرفه جویی در وقت است. موتورهای تعبیه شده در درب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان، هر کدام با توجه به قدرتی که دارند، این امکان را به شما می دهند که در کمترین زمان شاهد بسته شدن درب پارکینگ خود باشید.
مزیت بعدی آلودگی صوتی کمتر این درب های اتوماتیک است. اگر تجربه زندگی در آپارتمان و آن هم در طبقه اول را داشته باشید، بدون شک با مشکل صدای درب پارکینگ دست و پنجه نرم کرده اید و حتی ممکن است لرزش های خفیفی هم احساس کرده باشید. درب برقی پارکینگ این مشکل را نیز حل کرده است. به علاوه این درب در رنگ بندی و طرح های متنوعی به بازار عرضه و به راحتی با تم رنگی ساختمان شما منطبق می شود.

 

درب اتوماتیک گاراژ در اصفهان

درب های اتوماتیک پارکینگی بسته به فضایی که در آن استفاده می شوند و نیازها و انتظارات ما، انواع مختلفی دارند. از انواع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درب اتوماتیک لولایی:

موتور در بالای درب ها قرار دارد و دقیقاً مانند درهای معمولی باز می شود با این تفاوت که اتوماتیک است و می تواند به صورت دو لنگه هم باشد.

درب اتوماتیک ریلی:

این درب ها با موتورهایی در یک طرفشان و وصل شده به دیوار تعبیه شده، بر روی ریل های زیرشان می لغزند و جا به جا می شوند.

درب اتوماتیک زیر سقفی:

با نصب ریل ها بر زیر سقف، این درب بدون اتلاف فضای زیاد زیر سقف قرار می گیرد و عموماً از چند پنل محدود تشکیل شده اند.

درب اتوماتیک زیر سطحی:

موتور این درب ها بر روی زمین و زیر این در ها تعبیه شده و بنا به نیاز، می توانند مانند درب های ریلی و یا درب های لولایی باز می شوند.

درب اتوماتیک کرکره ای:

دارای موتور در بالای درب است و کرکره را به دور خودش جمع می کند. معمولاً در فروشگاه ها استفاده می شود.

درب اتوماتیک گاراژ در اصفهان

جنس درب اتوماتیک پارکینگ

جنس هر یک از درب های فوق با یکدیگر فرق دارد. با این حال، به طور کلی جنس درب اتوماتیک پارکینگ می تواند از آلومینیوم، آهن، گالوانیزه، شیشه و حتی چوب باشد. ضخامت هر کدام از انواع درب ها نیز با یکدیگر متفاوت است. توجه داشته باشید که، احتمالاً در پرده های درجه پایین تر، ناصافی هایی وجود خواهد داشت که به مرور زمان باعث خرابی موتور و کاهش طول عمر آن می شود. همچنین باعث تولید صدای بیشتر و کاهش سرعت جمع شدن درب اتوماتیک می شوند بنابراین کیفیت و استحکام هر جزء برای تضمین طول عمر و عملکرد ایمن و قابل اعتماد برای سال های آینده بسیار مهم است. به همین علت، بهتر است از جنس خوب و با کیفیت استفاده کنید.

کنترل درب اتوماتیک پارکینگ

به طور معمول، برای کنترل درب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان از ریموت ها استفاده می شود که بنا به نوع آن ها هر کدام دارای شعاع پاسخگویی متفاوتی هستند. با این حال همیشه درون پارکینگ نیز یک جعبه کنترل نصب شده به دیوار وجود دارد که در صورت بروز هرگونه مشکل برای ریموت کنترل ها، بتوان از آن استفاده کرد. این جعبه کنترل ها به صورت سیمی به موتور درب اتوماتیک پارکینگ وصل هستند. در صورت نبود برق نیز، تسمه هایی برای باز و بسته کردن درب به صورت دستی در اختیار مشتری قرار می گیرد. جدای از تمامی این موارد، درب های هوشمند می توانند بدون وجود ریموت و تنها با استفاده از گوشی هوشمند کنترل شوند. با این حال تنها تعداد کمی از موتورها دارای این قابلیت هستند.

چرا درب‌های اتوماتیک پارکینگی؟

سیستم‌ های درب بازکن اتوماتیک برای رفاه بیشتر و همچنین با اهدافی همچون کنترل رفت و آمد افراد و مسائل حفاظتی و امنیتی در مکان‌های مختلف بر روی انواع مختلف درب‌ها مانند درب گاراژ، درب حیاط، درب ورودی ساختمان و راحتی برای افراد معلول نصب و مورداستفاده قرار می‌ گیرد. بعد از نصب سیستم درب بازکن اتوماتیک می‌توان تنها با فشار آوردن به شستی روی یک دور فرمان (Remote) از فاصله مناسب درب را باز و بسته کرد . اصلی ترین عامل در درب‌های اتوماتیک، باز و بسته شدن عالی و ایمنی آن است.

مهم‌ تر از آن کارایی محصول در سال‌های آتی است به‌ صورتی که با حداقل هزینه و حداکثر عمر برای مشتریان کار کند. در زمـان نبود برق نیز به‌ وسیله کلید اضطراری یا خلاص کن، جک‌ها آزاد شده و درب‌ها به‌ راحتی باز و بسته ( بدون نیاز ریموت کنترل) خواهند شد. در صورت نیاز می‌توان با نصب باطری شارژری Back Up و یا UPS (بنا به نوع جک) انرژی الکتریکی دستگاه را تأمین کرد. در این رابطه سیستم‌های تأمین انـرژی الکتریکی خورشیدی نیز وجود دارد که می‌ توان به مجموعه وارد گردد .

در دنیای امروز درب اتوماتیک پارکینگ، جایگزین درب های قدیمی تر شده است و تنها با یک اشاره ریموت با تولید صدا و لرزش کمتر و همچنین با سرعت بیشتر درب پارکینگ را باز و بسته می کند. ما در مجموعه پارسونیک، ارائه کننده طیف وسیعی از درب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان هستیم که درب هایی با طراحی زیبا و کیفیت ساخته بالا به مشتریان خود ارائه می دهیم. درب های اتوماتیک ما نه تنها از نظر کیفیت و قدرت موتور از کیفیت بالایی برخوردار هستند بلکه از نظر جنس و ضخامت پنل ها نیز بهترین هستند.

درب اتوماتیک لولایی پارکینگ در اصفهان

درب اتوماتیک لولایی پارکینگ در اصفهان از پرکاربردترین انواع درب های برقی برای پارکینگ است که در دو نوع تک لنگه و دو لنگه وجود دارد. حالت بازشوی این محصول باعث شده که در بازار به نام های پروانه ای و بادبزنی هم شهرت داشته باشد. همچنین داشتن طراحی متنوع باعث شده که بتوان از آن در محیط هایی با کاربری های مختلف مانند ساختمان های مسکونی و اداری استفاده کرد. شما می توانید انواع مختلفی از این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت از ما در پارسونیک خریداری کنید.

جک درب اتوماتیک در اصفهان

درب اتوماتیک لولایی پارکینگ چیست؟

این درب برقی در اصفهان ظاهری منحصر به فرد و زیبایی را به نمای ساختمان شما می بخشد؛ این درب های اتوماتیک به دلیل وصل شدن جک ها در کنار درب، نیازی به وجود سقف ندارند که این خود مزیتی عالی در رابطه با این درب اتوماتیک پارکینگی در اصفهان است. در صورت نصب درب اتوماتیک لولایی پارکینگ اصفهان به جای درب های قدیمی، نیازی نیست نگران تخریب نمای منزل خود باشید؛ زیرا این مدل درب با کمترین تخریب و ساده ترین روش اتصال، راحتی عملکرد را برای استفاده کنندگان آن به وجود آورده و زمان باز شدن درب را تا حد زیادی کوتاه می کند.

انواع جک درب اتوماتیک لولایی پارکینگ اصفهان

جک بازویی اصفهان

جک بازویی بیشتر در مواردی استفاده می شود که پارکینگ خیلی شلوغ نباشد و ماشین های محدودی به آن رفت و آمد کنند. به عبارت بهتر این جک، برای درب های پارکینگی خانگی مناسب است. از سوی دیگر به دلیل خاصیت ضدآبی که دارد، می توان در محیط هایی با شرایط کاری نامناسب و سخت هم از آن استفاده کرد.

جک پایه اهرمی (جک پایه ملخی)

جک پایه اهرمی هم دارای حالتی شکسته است و به همین دلیل در مقایسه با دیگر جک های پارکینگی، نیاز به فضای بیشتری دارد. جک های پایه اهرمی معمولا در کناره درب نصب می شوند و به همین دلیل نصب آن ها بسیار ساده تر است. به دلیل قدرت زیاد، این جک ها بیشتر برای درب های با ابعاد بزرگ استفاده می شوند و می توانند با استفاده از سیستم تشخیص مانع، از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کنند.

جک بازویی خطی

جک بازویی خطی دارای دو نوع الکترومکانیکی و هیدرولیکی است که بیشتر مردم در اصفهان، برای نصب درب اتوماتیک لولایی پارکینگ از آن استفاده می کنند. این نوع جک دارای دو پایه است که به دیوار و درب نصب می شوند؛ در نتیجه می تواند با ایجاد فشار میان این دو نقطه اتصال، امکان باز و بسته کردن درب را فراهم کند. به طور معمول از درب های الکترومکانیکی در جایی استفاده می شود که تردد کمتری دارد.

کرکره برقی سوله ای در استان اصفهان

اجزای تشکیل دهنده ی درب اتوماتیک لولایی پارکینگ

  • جک درب که می تواند به صورت الکترومکانیکی یا هیدرولیکی باشد.
  • سوئیچ خلاص کن که می تواند در زمان قطعی برق مورداستفاده قرار بگیرد.
  • چراغ چشمک زن یا هشدار برای جلوگیری از برخورد به مانع
  • تابلو فرمان برای انجام تنظیمات هوشمند
  • چشمی لای درب پارکینگ برای تشخیص وجود انسان یا خودرو
  • ریموت کنترل برای باز و بسته کردن دستی درب

مزایای درب‌های اتوماتیک پارکینگی لولایی

  • دارای توانایی اطمینان بالا برای درب‌های مراکز نظامی و مکان‌های خاص
  • مصرف انرژی مناسب و اقتصادی
  • کاربرد بهداشتی در اتاق عمل و برخی از آزمایشگاه‌ها
  • سرعت دادن به کارها در مکان‌های صنعتی
  • دارای توانایی تبدیل درب‌های معمولی موجود به درب‌های اتوماتیک پارکینگی
  •  افزایش امنیت و صرفه‌ جویی در زمان بدون نیاز به پیاده شدن از خودرو

انواع جک درب اتوماتیک

همان طور که می دانیم، درب های اتوماتیک انواع گوناگونی دارند که هرکدام از آنها ویژگی های منحصر به فردی را در خود جای داده است. یکی از اصلی ترین اجزای این درب ها، جک است. جک های درب های اتوماتیک نیز مانند این درب ها، کاربردهای مختلفی دارند و به همین خاطر در چند مدل متفاوت تولید می شوند. اصلی ترین تقسیم بندی که برای این درب ها انجام می شود، مربوط به نحوه عملکرد آنهاست. در این قسمت قصد داریم تا به معرفی رایج ترین مدل های جک درب اتوماتیک بپردازیم تا شما بیشتر با آنها آشنا شده و انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

جک درب ریلی

همان طور که از اسم این نوع جک ها مشخص است، برای باز و بسته شدن درب های ریلی به کار برده می شوند. برای اینکه بتوانید این مدل جک را نصب کنید، نیاز به فضای مناسب و کافی، در دیوارهای کنار درب هستید تا درب بتواند به راحتی و بدون مشکل، باز و بسته شود. معمولا از این نوع جک و درب، برای فضاهایی استفاده می شود که مکان کافی برای چرخش و باز شدن کامل درب ندارند، از همین رو درب به صورت ریلی در آنها باز و بسته می شود. این درب ها تحمل وزن بالایی دارند، به همین دلیل می توان با اطمینان خاطر کامل از آنها برای درب های سنگین استفاده کرد. این موتورهای دارای کلید خلاص کن اضطراری نیز هستند تا در زمان های موردنیاز، بتوانید به حالت دستی آنها را باز و بسته کنید.

جک درب بازویی

از دیگر جک های مورداستفاده برای درب های اتوماتیک که طرف داران زیادی نیز در این زمینه دارد، می توان به جک درب بازویی اشاره کرد. این جک ها برای درب های یک لنگه و یا دو لنگه پارکینگ و یا حیاط استفاده می شوند. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی برای این درب ها در نظر بگیریم، می توانیم آنها را در دسته های بازو کوتاه و بازو بلند قرار دهیم. از ویژگی های اصلی این جک ها می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که اغلب از آنها برای درب های سبک استفاده می شود. مدل بازو کوتاه برای باز و بسته کردن درب هایی با ارتفاع ۱۸۰ سانتی متر و کمتر و همچنین وزن ۴۰۰ کیلوگرم استفاده شده و درب بازو بلند نیز برای درب ها بازویی با ارتفاع ۳ متر و کمتر و وزن ۴۵۰ کیلوگرم به کار برده می شود.

جک درب الکترومکانیکی

واضح است که این درب ها با ترکیبی از انرژی های الکتریکی و مکانیکی فعالیت می کنند. در ساخت این مدل جک ها از گیربکس و چرخ دنده نیز استفاده شده است، به همین دلیل معمولا به آنها جک گیربکسی و یا چرخ دنده ای نیز می گویند. اگر بخواهیم یک دسته بندی از نظر ولتاژ برق مصرفی برای این جک ها در نظر بگیریم، می توانیم آنها را در دو دسته ۲۴ و ۲۲۰ ولتی قرار دهیم. هر دوی این مدل ها با ویژگی های خاص خود، در زمان قطع برق کمک می کنند تا درب به راحتی باز و بسته شود. از جک های الکترومکانیکی معمولا برای مجتمع های مسکونی با کمتر از ۵۰ واحد که تردد زیادی ندارند استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به طول عمر و دوام بالا و همچنین نیاز محدود به تعمیرات اشاره کرد. این درب ها به راحتی قابل تنظیم شدن هستند و می توان درجه امنیت بالایی را برای شما ایجاد کنند.

جک درب هیدرولیکی

از دیگر مدل های جک درب اتوماتیک، می توان به جک های هیدرولیکی اشاره کرد که نسبت به مدل الکترومکانیکی، طول عمر و همچنین میزان محبوبیت بالاتری دارند. از آنجایی که این جک ها مقاومت بالایی در برابر فشار و انواع آسیب ها دارند، می توانید با خیال راحت از آنها برای اماکن پرتردد و شلوغ استفاده کنید. تحمل وزن این مدل جک ها بسیار بالاست، به همین دلیل برای درب های سنگین، بهترین و مناسب ترین انتخاب محسوب می شوند. عملکرد این درب ها در هوای سرد، دچار هیچ گونه اختلالی نمی شود، به همین دلیل برای مناطق سردسیر، می توانند بهترین و مناسب ترین انتخاب باشند. نکته قابل توجه درباره جک های هیدرولیکی، قیمت بالای آنهاست که باعث می شود برخی از افراد از خرید این مدل جک، منصرف شوند و یا توانایی انتخاب آن را نداشته باشند.

درب اتوماتیک لولایی پارکینگ، نمایی زیبا و شکیل به ساختمان شما می بخشد و فضایی باز را در اختیار ساکنین مجتمع قرار می دهد. این درب ها دارای دو نوع مختلف از جک ها هستند که بسته به شرایط از آن ها استفاده می شود. در صورت تمایل به دریافت مشاوره در رابطه با درب اتوماتیک لولایی پارکینگ در اصفهان و همچنین ثبت سفارش با رنگ، طرح و اندازه دلخواه خود با ما در مجموعه پارسونیک تماس حاصل فرمایید.

کرکره پنجره برقی در اصفهان
تیغه فولادی کرکره اصفهان

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان

هنگامی که محیط مد نظر فضای کافی برای نصب و یا استفاده از درب اتوماتیک بازویی را نداشته باشد، درب اتوماتیک ریلی مشکل را برای شما حل خواهد کرد. این درب با حرکتی اتوماتیک به سمت چپ و یا راست، تمام فضای درب ورودی را باز می کند؛ بنابراین در مکان هایی که به همه ی فضای درب ورودی پارکینگ ها احتیاج باشد از این نوع درب کمک می گیرند. هم چنین گاهی اوقات ممکن است به دلیل اندازه بزرگ و سنگینی درب، امکان استفاده از دیگر درب ها وجود نداشته و نیاز به نصب درب اتوماتیک ریلی باشد. در واقع با نصب درب برقی ریلی پارکینگ یک دروازه تمام اتوماتیک برای خود در اختیار دارید. شما نیز اگر به دنبال درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان هستید، کافی است از پارسونیک کمک بگیرید.

درب اتوماتیک ریلی گاراژ در اصفهان

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ اصفهان چیست؟

یکی از انواع درب های اتوماتیک پارکینگی که عملکرد متفاوتی نسبت به سایر درب ها دارد، درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان است. در مکان هایی که محدودیت عرضی فرصت استفاده از درب های اتوماتیک لولایی، سطحی، زیرسقفی و… را فراهم نکند، از این درب استفاده می شود. در مکان هایی مانند کارخانجات که باید ماشین های سنگین با عرض بزرگ از درب ورودی رد شوند، به دربی نیاز است که تمام فضای درب ورودی را در اختیار شما قرار دهد.

این مدل درب اتوماتیک در اصفهان با مکانیزم ساده به سمت راست و یا چپ حرکت کرده و یک دروازه کامل را در اختیار ماشین قرار می دهد. از طرفی دیگر به دلیل اینکه هنگام باز شدن جمع می شود، فضای زیادی را اشغال نمی کند و مزاحمتی را به وجود نمی آورد. علاوه بر این ها در ساختمان های مسقف نیز می توان از این نوع درب استفاده کرد. زیرا درب های اتوماتیک ریلی پارکینگ بی سر و صدا باز می شوند و همان طور که گفته شد بدون اشغال فضایی به راحتی باز و بسته می شوند.

مزایای درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

  • طراحی و ساخت در ابعاد و اندازه های مختلف
  • راحتی در باز و بسته کردن نسبت به سایر درب ها
  • دارای صدای بسیار کم
  • بدون اشغال فضایی زیاد
  • دارای استحکام بالا
  • دارای روکش ضد زنگ و رنگ برای جلوگیری از زنگ زدگی
  • دارای امنیت بسیار بالا
  • مجهز به خلاص کن دستی
  • کارکرد مناسب در مواقع اضطراری و قطعی برق
  • استفاده در جهت نوسازی و بازسازی ساختمان
  • نصب و اجرای سریع و آسان
انتخاب درب اتوماتیک در اصفهان

درب ریلی پارکینگ چگونه کار می کند؟

تجهیزات به کار برده شده در درب اتوماتیک پارکینگ ریلی در اصفهان عملکرد آن را مشخص می کنند. در این نوع درب موتور بر اساس ساختار حرکتی بر دو نوع زیر سقفی و دندانه شانه ای یا چرخ دنده ای تقسیم می شود. کارکرد دو موتور در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

موتور زیر سقفی

موتور زیر سقفی بر روی زمین یا بالای درب و زیر سقف نصب می گردد. این جایگاه باعث می شود که موتور زیر سقفی صدای کمتری نسبت به موتور دندانه شانه ای تولید کند. این نوع موتور به صورت الکترومکانیکی می باشد و در اصفهان برای درب های ریلی تک لنگه و چند لنگه با وزن متوسط تا حدود ۶۰۰ کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور دندانه شانه ای

این نوع موتور هم به صورت الکترومکانیکی و هیدرولیکی کار می کند. به علاوه موتور چرخ دنده ای روی زمین یا بالای درب نصب می شود و نسبت به موتور زیر سقفی صدای بیشتری به وجود می آورد. با این حال برای درب هایی با وزن سنگین بسیار مناسب خواهد بود. همچنین می تواند در برابر پاشش آب مقاومت کند و برای هر نوع محیطی مناسب خواهد بود.

علاوه بر موتورها، کارکرد درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان به موارد دیگری نیز بستگی دارد. به گونه‌ای که در آن دنده شانه ای به عنوان رابط به درب اصلی متصل می شود. مدار جک در آن به نوسانات برق حساس است و به همین دلیل قبل از ورود جریان برق به مدار از محافظ استفاده می کنند. بیشتر جک ها در این نوع درب قابلیت تنظیم دور موتور، کاهش دور آن در انتهای کار و در نهایت ترمز را خواهند داشت. در آخر هم مهم ترین نکته قابل توجه در جک درب های اتوماتیک ریلی روان سازی در حرکات این نوع درب ها خواهد بود که توسط چرخ های تفلون و پلی اتیلن انجام می شود.

درب اتوماتیک ریلی گاراژ در اصفهان

انواع درب اتوماتیک ریلی پارکینگ

یکی از مزیت های درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان طراحی و ساخت آن در انواع مختلف است. این نوع طراحی باعث می شود نیازهای طرفداران خود را به راحتی جوابگو باشد. بنابراین انواع درب اتوماتیک ریلی پارکینگ اصفهان عبارت است از:

درب اتوماتیک ریلی تک لنگه

درب های تک لنگه هنگام باز شدن ۹۰ درجه می چرخند و می توانند فضای مناسبی را برای عبور وسایل نقلیه سنگین ایجاد کنند. بنابراین در مکان هایی که به فضای زیادی برای تردد نیاز است، مورد استفاده قرار می گیرد. طول زیاد در این درب ها باعث تولید سر و صدای زیادی در هنگام باز و بسته شدن می شود.

درب اتوماتیک ریلی گاراژ در اصفهان

درب کرکره برقی با تیغه گالوانیزه

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ دو لنگه نسبت به نوع تک لنگه آن پرکاربردتر است و طرفداران بیشتری نیز به خود جلب می کند. همان طور که از نامش پیدا است از دو لولای کوچک ساخته شده که به هنگام باز شدن درب فضای بسیار زیادی را برای عبور ایجاد می کند؛ همین ساختار به درب های ریلی دو لنگه مصارف پارکینگی را اضافه کرده است. به علاوه این نوع درب ها با دو رکاب صدای کمتری را نیز به وجود می آورند؛ زیرا دو درب با دو رکاب در کنار یکدیگر کوچک‌تر خواهند بود.
علاوه بر این ها می توان درب ریلی دو لنگه را هنگام نصب به مدل های مختلفی در آورد که با این وجود عملکرد همه مدل‌ها یکی خواهد بود. ضمن تمام این نکات وزن و طول این درب ها نسبت به درب تک لنگه کمتر شده و به همین دلیل در آن ها از موتورهای کم قدرت استفاده می شود. البته نوع دیگری از درب ها نیز در کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد که به تجهیزات و لوازم مستحکمی نیاز دارد.

خرید درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان از پارسونیک

اگر قصد دارید درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان را خریداری کنید، بهتر است از پارسونیک کمک بگیرید. در پارسونیک شما می توانید سفارش خود را به سرعت ثبت کنید. سپس کارشناسان باتجربه و دانش خود در تعیین اندازه و نوع درب به شما کمک می کنند و مشاوره هایی مفید را ارائه می دهند. پس از انتخاب درب، سفارش شما در کمترین زمان ممکن تحویل داده می شود. بنابراین با کمک پارسونیک است که شما می توانید خریدی باصرفه تر و با اطمینان بالا انجام دهید.

قیمت درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان

قیمت درب اتوماتیک ریلی پارکینگ در اصفهان تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود. برندی که بر روی درب درج شده،کیفیتی که موتور درب دارد و تجهیزات جانبی که بر روی درب نصب می گردند از اصلی ترین موارد هستند. هم چنین عرض درب، وزن درب و تعداد لنگه در ساختار درب اتوماتیک ریلی پارکینگ بر قیمت این درب تاثیر می گذارند.

کاربرد درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

  • پارکینگ ها
  • کارخانجات 
  • انبار و سوله
  • ساختمان اداری و دولتی
  • کارخانجات صنعتی

درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان

احتمالاً برایتان پیش آمده است که به دلیل کمبود فضا، نتوانید درب اتوماتیک مورد نظرتان را برای پارکینگ، انبار یا کارخانه خود پیدا کنید. درب های برقی انواع متنوعی دارند که هر کدام کاربردهای منحصر به فرد و نحوه کارکرد متفاوتی را ارائه می کنند. یکی از این مدل ها که بیشتر در حوزه های صنعتی و درب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان استفاده می شود و مناسب مکان هایی با فضای محدود است، درب اتوماتیک زیر سقفی است.

این نوع درب یک انتخاب مناسب و ایده آل است که علاوه بر سهولت در استفاده دارای کیفیت بالایی بوده و از ظاهری زیبا و هماهنگ با نمای ساختمان برخوردار است. تمامی افرادی که در زمینه ساخت و ساز و معماری ساختمان فعالیت می کنند، از لحاظ زیبایی و مدرن بودن و کیفیت بالای ساخت، دربزیر سقفی را به عنوان انتخاب اول خود برای پارکینگ در نظر می گیرند.

همچنین درب انبارها و بخش های مختلف کارخانه ها و کارگاه ها نیز اغلب از این نوع درب است. زیرا که شما را قادر می سازد از تمامی فضای خود بدون هدر دادن آن استفاده کنید و ظاهری زیبا به محوطه خود ببخشید. درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان به عنوان پدیده ای جدید و نو برای ساختمان های هوشمند و مدرن امروزی کاربرد دارد. استفاده و بهره گیری از این محصول به علت مکانیزم خاص و مزیت های این درب در ایران بسیار رایج شده است.

عملکرد درب اتوماتیک زیر سقفی

درب اتوماتیک زیر سقفی، دارای عملکردی ساده است و از ایمنی و عایق بندی مناسبی در برابر نوسانات دما و رطوبت برخوردار است. این درب از چند پنل تشکیل شده که توسط لولاهای فولادی به یکدیگر متصل شده اند. این پنل ها توسط ریل های جانبی از حالت عمودی در حالت بسته به حالت افقی و موازی با سقف در حالت باز در می آیند. این نحوه عملکرد سبب می شود تا بهترین میزان باز شوندگی در عرض و ارتفاع حاصل شود. همین حالت باز و بسته شدن سبب شده که این گونه درب ها را، درب اتوماتیک زیر سقفی بنامند.
این درب برقی در اصفهان مناسب برای پارکینگ هایی با تردد بالا و فضای کم است. این محصول توسط فنرهای بالانس بسیار قوی، فشار اضافی را کم می کند و وزن اصلی پانل های درب را به تعادل می رساند. در کنار انتخاب یک سیستم اتوماسیون، می توان در تردد بسیار بالا از موتور کِشنده برای درب اتوماتیک زیر سقفی پارکینگ استفاده کرد. به علت استفاده از چرخه ضد سایش و ریل های نگهدارنده، استهلاک این محصول در مقایسه با سایر سیستم های درب اتوماتیک بسیار کمتر است. درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان مناسب مکان هایی است که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگ دارای محدودیت هستند.

تیغه رول گیتر به کار رفته در شهر اصفهان

انواع درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان

درب اتوماتیک زیر سقفی، انواع گوناگون دارد که بسته به موقعیت و نوع کاربرد درب، از یکدیگر متمایز می شوند. در ادامه انواع این درب ها را معرفی می کنیم.

درب زیر سقفی مسکونی

این درب ها به عنوان درب پارکینگ یا انباری ها در مکان های مسکونی استفاده می شوند. نصب درب برقی زیر سقفی مسکونی به دو صورت ۹۰ درجه و زاویه دار که مناسب پارکینگ های رمپ دار است، انجام می شود. موتورهای این نوع به صورت کشنده است؛ به این معنا که پنل های درب را بر خلاف نیروی جاذبه زمین به بالا می کشند و درب ما بین ریل هایی که بر روی سقف کار گذاشته شده اند، جای می گیرد. به همین دلیل، موتورهای درب زیر سقفی باید از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار باشند تا درب پارکینگ را با سرعت بالایی باز و بسته کنند و هم از طول عمر مفید بالای برخوردار باشند.
یکی از مزیت های درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان این است که شکل ظاهری آن ها مانند دیگر درب های اتوماتیک ساده و معمولی نیست. این درب ظاهر و جلوه ای شکیل و به یاد ماندنی به ساختمان و مجموعه شما می بخشد. چرا که قابل سفارش در انواع رنگ هاست و می توان طراحی های متفاوتی را بر روی پنل های آن اجرا کرد. سه نوع از طراحی های رایج درب اتوماتیک زیر سقفی، به صورت کتیبه دار، شیاردار و قاب دار است

.

درب اتوماتیک زیر سقفی صنعتی

این نوع درب برقی به درب هایی گفته می شود که برای درب ورودی کارخانه ها، انبارها و سوله ها استفاده می شوند و ابعاد آن ها بزرگ و تردد آن ها بالا و نامحدود است . درب صنعتی را بسته به شرایط و فضای موجود می توان به سه روش نصب کرد:

  • نود درجه
  • زاویه دار
  • گیوتینی (عمود بازشو)

موتور درب صنعتی معمولاً به صورت ساید گیربکسی(به علت ابعاد و تردد بالا) نصب می شود. پنل های این مدل از درب اتوماتیک زیر سقفی نیز از تنوع رنگی زیادی برخوردار بوده و دارای این قابلیت است که درون پنل ها پنجره و درب نفر رو تعبیه شود.

درب زیر سقفی آتش نشانی

این نوع درب تشابه های زیادی با درب زیر سقفی صنعتی دارد با این تفاوت که سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک زیر سقفی آتش نشانی به دلیل بهره گیری از موتورهای قوی تر آن، بسیار بیشتر از انواع دیگر این درب های اتوماتیک هستند. این درب فقط در آتش نشانی ها استفاده نمی شود بلکه عملاً تمامی خدمات اضطراری مانند اورژانس و پلیس نیز از این درب ها استفاده می کنند. چرا که در این مراکز وقت اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل لازم است از درب هایی با موتورهای قوی تر همچون درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان استفاده کرد.

درب اتوماتیک گاراژ در اصفهان

ویژگی های درب اتوماتیک زیر سقفی

ویژگی کلیدی درب های اتوماتیک زیر سقفی این است که با استفاده از مواد کامپوزیت ساخته شده اند که همین امر باعث می شود سریع تر به سمت بالا توسط موتورها کشیده شوند. با استفاده از موتورهای قدرتمند، یک سیستم هدایت کننده اجازه می دهد تا عملکرد نرم درب های صنعتی با کارایی بالا را انجام دهد.
برای ساخت پانل این نوع درب های می توان از متریال مختلفی شامل درب های فولادی مقطعی و درب های فولادی عایق شده استفاده کرد. در انتخاب این متریال، دوام، قابلیت اطمینان و صرفه جویی در اولویت های اصلی هستند. مجموعه ای از پروفیل های پانل درب، مسیر و سخت افزار و گزینه های تخصصی به شما این امکان را می دهد که درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان را مطابق با نیازهای پروژه خاص خود سفارشی سازی کنید.
مواد با کیفیت بالا، خدمات میدانی عالی و برنامه تعمیر و نگهداری اختیاری به افزایش طول عمر این درب، هزینه های نگهداری کم و حداکثر بهره وری از آن ها کمک می کند.

شما همچنین می توانید از شیشه ها به عنوان پنل های درب اتوماتیک زیر سقفی خود استفاده کنید که این خود ویژگی و مزیتی بسیار عالی است. انواع درب برقی زیر سقفی شیشه ای شامل شیشه DSB، پلکسی گلاس، شیشه سکوریت، لکسان شفاف، شیشه سیمی و پلی کربنات است. شما می توانید تمام پنل ها را شیشه ای کنید یا یک پنل وسط را به عنوان مجرایی برای عبور نور به داخل، در نظر بگیرید. این درب ها به دلیل ساختار و کیفیت جنس بسیار عالی آن ها برای مکان ها و شهرهای بادخیز بسیار مناسب هستند. زیرا به دلیل ضخامت خوب و استحکام بالا در برابر باد و شرایط آب و هوایی سخت دوام می آورند.

درب اتوماتیک گاراژ در اصفهان

از مزایای درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای توانایی اطمینان بالا برای درب‌های مراکز نظامی و مکان‌های خاص
  • مصرف انرژی مناسب و اقتصادی
  • کاربرد بهداشتی در اتاق عمل و برخی از آزمایشگاه‌ها
  • سرعت دادن به کارها در مکان‌های صنعتی
  • دارای توانایی تبدیل درب‌های معمولی موجود به درب‌های اتوماتیک پارکینگی
  • افزایش امنیت و صرفه‌ جویی در زمان بدون نیاز به پیاده شدن از خودرو

درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان انواع مختلفی دارد و باید با توجه به میزان تردد، موقعیت ورودی و میزان بودجه کارفرما اقدام به نصب یکی از انواع آن نمود. مجموعه پارسونیک به عنوان یکی از بهترین برندهای درب اتوماتیک در بازار با سال ها تجربه و اجرای بیش از هزاران پروژه در این زمینه می تواند پاسخگوی نیاز شما در این زمینه باشد. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما در مجموعه پارسونیک تماس حاصل فرمایید…

درب اتوماتیک زیر سطحی در اصفهان

یکی از سری درب های اتوماتیک برای ورودی ساختمان ها، درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان است که از طریق نیروی چرخشی واردشده به محور حرکت می کند. این درب زمانی استفاده می شود که زیبایی ظاهری برای افراد اهمیت زیادی داشته باشد؛ زیرا محور و اپراتور آن در زیر سطح درب پنهان می شوند. از سوی دیگر جک های بازکننده درب و موتور آن هم در همین قسمت قرار می گیرند و می توانند بدون در معرض دید بودن، باز و بسته شدن درب را کنترل کنند. شما می توانید برای خرید یا درخواست نصب انواع درب اتوماتیک پارکینگ زیر سطحی در شهر اصفهان با ما در پارسونیک تماس بگیرید.

مزایای درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان

دارای خاصیت ضدآب

یکی از مزایای این نوع درب اتوماتیک، خاصیت ضدآب بودن آن است که باعث شده بتواند به خوبی در مناطق مربوط دوام بیاورد. تا حدی که حتی اگر عمق آب به یک متر هم برسد، در عملکرد آن اختلالی ایجاد نخواهد شد.

مقاومت بالا در هر آب و هوایی

یکی دیگر از مزیت های درب زیرسطحی اتوماتیک این است که به راحتی میتوان در بازه دمایی ۲۰ تا ۵۵ درجه سانتی گراد از آن استفاده کرد. به این معنا که گرما را به خوبی تحمل میکند و در نتیجه در تابستان های شهر اصفهان هم هیچ مشکلی برای آن پدید نخواهد آمد.

نصب آسان

درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان دارای یک گیربکس وکیوم است که باعث می شود بتوانید برنامه های هوشمندی را برای هریک از لنگه ها اجرا کرده و هریک را به صورت جداگانه کنترل نمایید. در نتیجه امکان تنظیم سرعت درب هم وجود خواهد داشت و این موضوع می تواند باعث طولانی شدن عمر این محصولات شود.قدرت بالای این موتورها این امکان را فراهم می کند که بتوانند حتی سنگین ترین و بزرگ ترین درب ها را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن باز و بسته کنند. شما می توانید کرکره برقی با موتور ساید را در زمان قطعی برق، به راحتی به صورت دستی باز و بسته کنید. پس با در اختیار داشتن این مدل موتور، در شرایط اضطراری، درگیر مشکلات نخواهید شد. از دیگر ویژگی های این درب ها می توان به امکان نصب بسیار راحت آنها اشاره کرد که به سادگی امکان پذیر است.

درب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان
درب اتوماتیک پارکینگ در اصفهان

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سطحی

جک درب اتوماتیک زیر سطحی برای درب هایی که موقعیت نصب درب اتوماتیک لولایی پارکینگی در آن ها وجود ندارد و زیبایی درب اهمیت ویژه ای دارد، مناسب است. اگر نمی خواهید جک بازویی در پشت درب اتوماتیک پارکینگتان معلوم باشد از این نوع جک که به جک نامرئی نیز معروف است، استفاده کنید و زیبایی منحصر به فردی را به ساختمان خود بیاورید. همان طور که قبل تر به آن اشاره کردیم، جک درب اتوماتیک زیر سطحی روش نصب متفاوتی نسبت به سایر درب های اتوماتیک دارد و برای نصب آن نیاز به فونداسیون و زیرسازی است.

انواع درب پارکینگ زیرسطحی اتوماتیک

معمولا از معیارهای مختلفی برای طبقه بندی انواع درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان استفاده می شود که از مهمترین آن ها میتوان به برند، خدمات پس از فروش، وزن درب، میزان زاویه باز شدن و میزان گارانتی اشاره کرد. اما اصلی ترین معیار برای طبقه بندی این نوع درب ها، زاویه باز شدن آن ها است که در دو مدا ۱۱۰ و ۱۷۵ درجه ای به بازار عرضه می شود. شما می توانید برای خرید أنواع درب زیرسطحی اتوماتیک در اصفهان از بهترین برندها، با ما در پارسونیک تماس بگیرید.

جک درب اتوماتیک زیرسطحی

زمانی که نتوانید جک پارکینگی را در امتداد هر لنگه نصب کنید، می توانید به سراغ جک درب زیرسطحی اتوماتیک بروید. شما نه تنها می توانید این جک ها را بر روی درب های جدید نصب کنید؛ بلکه قابلیت نصب بر روی درب های موجود را هم دارند. به این ترتیب تنها نیاز است یک بازو و دو عدد چشمی رفلکسی را نصب نمایید که جک را با درب موجود سازگار می کند. نصب راحت و قابلیت کنترل پذیری باعث شده که انواع درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان ساختمان های مشکونی، کارخانه ها، مراکز تجاری، نیروگاه ها و ادارات کاربرد داشته باشند.
با استفاده از تجهیزات نصب شده بر روی درب ها می توانید به راحتی از برخورد آن با موانع انسانی یا خودروهای عبوری جلوگیری کرده و سرعت باز و بسته شدن درب را تنظیم کنید. علاوه بر این، میتوانید مرکز کنترل دستگاه را در نزدیک ترین مکان به آن نصب کنید تا سیگنال ها با قدرت بیشتری ارسال و دریافت شوند و به این ترتیب کنترل درب اتوماتیک زیرسطحی آسان تر باشد. در حال حاضر شما می توانید از انواع جک های هیدرولیک برای نصب  این درب اتوماتیک استفاده کنید که ضمن زیباسازی درب، امکان کنترل راحت تر آن را فراهم می کند.

درب اتوماتیک زیرسطحی در اصفهان یکی از بهترین گزینه ها برای شما است؛ زیرا به خوبی در تابستان های گرم این شهر دوام آورده و می تواند حتی با وجود گرد و غبار زیاد هم بدون ایجاد تاخیر یا سنگینی باز و بسته شود. شما می توانید برای خرید یا نصب این نوع از درب ها در اصفهان با ما در پارسونیک تماس بگیرید. 

مزایای نصب درب اتوماتیک زیرسطحی
در اصفهان

  • امکان حرکت هوشمندانه با قابلیت کنترل یا تغییر سرعت
  • دارای حداکثر زاویه بازشوندگی ۱۸۰ درجه
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی
  • قابل نصب در محیط هایی با میزان گرد و غبار زیاد
  • دارای قفل هیدرولیک برای جلوگیری از برخورد به مانع
  • امکان هماهنگ سازی روشنایی ورودی در زمان حرکت درب
  • دارای قابلیت برگشت پذیری در جک

بررسی انواع مشکلات درب اتوماتیک پارکینگ

مشکلات درب های اتوماتیک پارکینگ در این مقاله بررسی شده و سعی شده راه حل های خوب در این زمینه ارائه شود.

ادامه مطلب
پشتیبان فنی 7 مهر 1398
0

امنیت درب اتوماتیک

اهمیت توجه به امنیت درب اتوماتیک چه عواملی باعث بالا بردن و بهبود امنیت محل مورد نظر بعد از نصب درب اتوماتیک می شود؟ از ویژگی های مثبت و اساسی و مهم که با اجرا و راه اندازی درب اتوماتیک در اصفهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت استفاده از امنیت درب اتوماتیک جهت بالا بردن امنیت ساختمان است. ویژگی امنیت همیشه مورد توجه قرار می گیرد. از آنجایی که امنیت درب اتوماتیک بیشتر از جنبه آسایش و رفاه قابل دقت و توجه روز افزون است.

ادامه مطلب
پشتیبان فنی 30 شهریور 1398
0

درب اتوماتیک ریلی در اصفهان

درب اتوماتیک ریلی سلام با سری دیگر از مقالات اطلاع رسانی پارسونیک در خدمت شما هستیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی درب اتوماتیک ریلی در اصفهان بپردازیم. درب اتوماتیک ریلی یک مکانیزم قدرتمند برای مصرف‌ها و مکان‌های گوناگونی ازجمله ورودی انبارها، کارخانه ها و ادارات دولتی است. این نوع درب اتوماتیک در اصفهان عمدتاً مشاهده می‌شود. این نوع در یک راه حلی کارساز برای درب‌های سنگین و مکان‌های پر رفت و آمد می‌باشد. با استفاده از این مکانیزم ساده و همین‌طور مؤثر شما

ادامه مطلب
پشتیبان فنی 1 آبان 1397
0

امن ترین و بهترین درب کرکره برقی

محبوبیت درب های کرکره برقی در اصفهان به طور فزاینده ای در حال افزایش است و این نوع درب ها در اشکال و سبک های مختلفی وجود دارند. هنگامی که به دنبال بهترین و امن ترین درب های کرکره برقی برای کسب و کار، خانه یا پارکینگ خود هستید، باید نیازهای فردی خود را در اولویت بگذارید. همچنین این کرکره ها مستحکم، پایدار و بادوام بوده، جمع و جور و بی صدا هستند؛ به همین دلیل تقاضای کرکره های برقی نیز بیشتر شده است. از

ادامه مطلب
پشتیبان فنی 3 مهر 1397
0